شناسهٔ خبر: 36534862 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

عمه‌ فرح به مردان متاهل دستور سرقت می‌داد

زن شیشه‌ای معروف به عمه‌فرح، مردان متاهل را به دام می‌انداخت و آنها را اجیر می‌کرد تا دست به سرقت بزنند.

صاحب‌خبر -
صراط:

راز فعالیت‌های این زن تبهکار با زیرکی همسر یکی از مردان متاهل فاش شد.  چند روز پیش زنی به اداره پلیس تهران رفت تا راز سرقت‌های سریالی شوهر خیانتکارش را فاش کند. وی در توضیح ماجرا گفت: چند وقتی است که شوهرم اصلا اهمیتی به زندگی‌اش نمی‌دهد. ما حدود یک‌سالی می‌شود که ازدواج کرده‌ایم اما او مدام سرش با گوشی گرم است. هر وقت هم اعتراض می‌کنم با لحن تندی جوابم را می‌دهد. از سوی دیگر شب‌ها هم دیر به خانه می‌آید و می‌گوید کارش زیاد است.

به گزارش همشهری این رفتارهای او باعث شد که به او شک کنم، به همین دلیل یکی از روزها که او خواب بود بی‌آنکه متوجه شود گوشی موبایلش را از کنار تخت برداشتم و آن را چک کردم. با خواندن پیام‌های تلگرامش دیگر شکم به یقین تبدیل شد که او به من خیانت می‌کند، چراکه متوجه شدم او از چند وقت قبل با زنی در ارتباط بوده و تمام این مدت به من دروغ می‌گفته است. وی ادامه داد: با خواندن پیام‌های تلگرامش متوجه شدم که شوهرم با دستور زنی سرقت می‌کند. وقتی پی به این راز بردم نابود شدم اما تصمیم گرفتم هم شوهرم را لو بدهم و هم آن زن را، تا مجازات شوند.

  • دستگیری

به‌دنبال اظهارات این زن، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و پیش روی بازپرس دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت. مأموران، شوهر این زن را زیرنظر گرفتند و به سرنخ خوبی دست یافتند. تازه‌ داماد جوان با چند نفر دست به سرقت می‌زد و آنطور که مشخص بود سرکرده باند زنی ۴۵ساله به نام فرح معروف به عمه‌فرح بود. با اطلاعات به‌دست‌آمده کارآگاهان تازه‌داماد، عمه‌فرح و ۳سارق را در پاتوقشان در جنوب تهران دستگیر کردند. آنها در بازجویی‌ها چاره‌ای جز اقرار به سرقت‌های سریالی ندیدند.

  • خیانت 

سرکرده این باند سرقت، عمه‌فرح بود که با استخدام نوچه به آنها دستور سرقت می‌داد. این زن که اعتیاد شدیدی به شیشه دارد در تحقیقات چنین گفت: چند سال قبل متوجه شدم که شوهرم به من خیانت می‌کند. بزرگ‌ترین ضربه زندگی را خوردم چون عاشق شوهرم بودم و فکر می‌کردم او هم عاشق من است. اما تصورم اشتباه بود و وقتی متوجه شدم خیانت می‌کند درخواست طلاق دادم. باردیگر رودست خوردم چون فکر می‌کردم پشیمان است و از من می‌خواهد تا بی‌خیال طلاق و جدایی شویم اما در اوج ناباوری به دادگاه آمد و پای درخواست طلاق توافقی را امضا کرد. از یکدیگر جدا شدیم و از آن روز به بعد کینه عجیبی از مردان متاهل در ‌وجودم نشست. وی ادامه داد: تصمیم گرفتم مردان متاهل را به دام اندازم، آنها را معتاد کنم ودستور سرقت بدهم تا گرفتار شوند. دلم می‌خواست تقاص پس بدهند؛ هرچند حالا خودم هم گرفتار شده‌ام و باید مجازات شوم. در ادامه تحقیقات مشخص شد که این زن سابقه‌دار است و پیش از این به اتهام حمل مواد و سرقت زندانی شده بود. اعضای این گروه دستگیرشده و برای انجام تحقیقات بیشتر و شناسایی شاکیان احتمالی در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

نظر شما