شناسهٔ خبر: 36531972 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

همراه با سخنرانی حجت السلام پناهیان؛

بزرگداشت سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین توسط ستایشگران اهل‌بیت (ع)

به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین و گرامیداشت یاد و خاطر ۹۲ هزار شهید بسیجی سرافراز، مراسم پرفیض دعای ندبه در حسینیه شهدای بسیج منطقه افسریه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

برگزاری بزرگداشت سالگرد تشکیل بسیج توسط ستایشگران اهل‌بیت (ع)به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین و گرامیداشت یاد و خاطر ۹۲ هزار شهید بسیجی سرافراز، مراسم پرفیض دعای ندبه، در روز جمعه اول آذرماه، همراه با اقامه نماز جماعت صبح و سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و قرائت دعا و مدیحه‌سرایی محمدرضا طاهری در حسینیه شهدای بسیج در منطقه افسریه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، جامعه ستایشگران و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور، جشن چهل سالگی بزرگداشت هفته بسیج را با تأکید بر مقابله همه‌جانبه با استکبار جهانی و حضور همه‌جانبه در عرصه‌های جدی انقلاب، برگزار خواهند کرد.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مطالعه گفت‌وگو رئیس سازمان بسیج مداحان پیرامون اشعار مداحی‌ها اینجا کلیک کنید

محور حرکت جامعه ستایشگری در بزرگداشت هفته بسیج، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و حرکت تحولی و تمدن‌ساز است.

برنامه محوری جامعه ستایشگران، اجتماع پرشکوه شیعیان و بسیجیان شیفته و عاشقان دلسوخته در بامدادان جمعه و دومین روز از هفته پربرکت بسیج، در محافل دعای ندبه در همه مراکز استان‌ها و شهر‌های کشور است که مراسم محوری آن در تهران در محل حسینیه شهدای بسیج واقع در بزرگراه بسیج، منطقه افسریه، خیابان شهید رحیمی خواهد بود.

این مراسم به‌صورت زنده از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما