شناسهٔ خبر: 36531440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

برگزاری رقابت های تنیس روی میز قهرمانی منطقه چهار کشور در سنندج

با حضور چهار تیم منطقه چهار رقابت های تنیس روی میز قهرمانی رده های جوانان کشور به مدت یک روز در شهرستان سنندج برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، رقابت های تنیس روی میز قهرمانی پسران منطقه چهار کشور روز جمعه یکم آذر ماه به میزبانی شهرستان سنندج برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، چهار تیم به نمایندگی از منطقه چهار کشور در این مسابقات حضور دارند و به مدت یک روز در رده های سنی جوانان رقابت های خود را برگزار خواهند کرد.
تیم های هیات سقز، هیات پینگ پنگ کردستان و دو تیم به نمانیدگی از استان کرمانشاه تیم های حاضر در این رقابت ها هستند که رقابت های خود را از صبح روز جمعه یکم آذرماه در سالن خانه پینگ پنگ مجموعه ورزشی سراج الدین سنندج به صورت تیمی آغاز می کنند.
استان های کردستان، کرمانشاه و ایلام در گروه بندی فدراسیون تنیس روی میز کشور به عنوان منطقه چهار کشور معرفی شده اند که تاکنون کردستان و کرمانشاه جهت حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.
رقابت های تنیس روی میز قهرمانی مناطق کشور با حضور تیم های حاضر در یازده منطقه مختلف کشور برگزار می شود و در پایان از هر منطقه تیم نخست به مرحله بعدی صعود می کند و همراه با تیم های برتر لیگ و مسابقات کشوری سال گذشته برای مشخص شدن تیم برتر کشور با یکدیگر رقابت می کنند.

نظر شما