شناسهٔ خبر: 36530998 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

پرونده ۴۰۰ هزار دلاری استقلال در فیفا و راهکار پرداخت مطالبات کادر فنی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره مسائل مختلف این باشگاه توضیح داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، باشگاه استقلال دیروز (دوشنبه) بخشی از مطالبات بازیکنانش را پرداخت کرد اما این پرداخت به تمام بازیکنان صورت نگرفت. کامران منزوی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در توضیح این اتفاق با گلایه از این که چرا حساسیت روی استقلال و پرسپولیس زیاد است، گفت: اختلافات مالی با اسپانسرها در حال حل شدن است. یک بخش از این مطالبات وصول شد و وارد خزانه باشگاه شد که آقای فتحی بین بازیکنان تقسیم کرد. بخش دیگری هم قرار است به خزانه برسد که بین بازیکنان تقسیم می‌شود.

همچنین با اعلام عضو هیات مدیره باشگاه استقلال قرار است که مطالبات کادر فنی پس از وصول طلب استقلال از باشگاه عجمان به کادر فنی پرداخت شود و با این اوصاف تمام اعضای تیم دریافتی خواهند داشت. منزوی همچنین در گفت‌وگویی که با برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران داشت درباره چک برگشت خورده باشگاه استقلال برای پرداخت اقساط انتقال شجاعیان از ماشین‌سازی (گسترش فولاد) توضیح داد: ما می‌توانیم مسائل را تلفنی حل و فصل کنیم و نیازی نیست که افکار عمومی درگیری مشکلات بین باشگاه‌ها شوند. من با جناب نصیرزاده، مدیرعامل ماشین‌سازی صحبت کردم. او حق دارد و این طلب حق باشگاه ماشین‌سازی است و باید این پول پرداخت شود اما باید یکدیگر را تحمل کنیم.

کامران منزوی در ادامه گفت‌وگوی رادیویی‌اش از رسیدن پرونده رابسون جانواریو، بازیکن سابق استقلال به این باشگاه خبر داد و گفت که آبی‌های پایتخت با یک پرونده ۳۰۰، ۴۰۰ هزار دلاری در فیفا درگیر هستند. او همچنین درباره مطالبات پادووانی با بیان این که در جریان جزئیات ماجرای پادووانی نیست توضیح داد: گرفتاری پرونده پادووانی، مالیاتی است که پرداختش بر عهده خود او است. رقم مالیات او هم کم نیست. در کل یکسری مسائلی باید بررسی شود اما موضوع مشخص این است که پادووانی بازیکن استقلال بوده و در این باشگاه سلامتی‌اش به خطر افتاد و وظیفه انسانی ماست که هم مطالباتش را بپردازیم و هم مشکلش را حل کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در بخش پایانی گفت‌وگویش اعلام کرد که "تا این لحظه چیزی راجع به تعویق بازی‌های این هفته لیگ برتر از سوی مدیرعامل باشگاه به او اطلاع‌رسانی نشده است." او درباره درخواست استقلال برای تعویق بازی با نساجی هم گفت که درخواست جابجایی زمان بازی را داده بودند اما "چون سازمان لیگ برنامه بازی‌ها را از قبل اعلام کرده بود، امکان تغییر زمان بازی وجود ندارد."

نظر شما