شناسهٔ خبر: 36530616 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سخنگوی ستاد طرح حمایت معیشتی اعلام کرد

مردم به پیامک‌های جعلی اعتنا نکنند

با توجه به مدیریت جدید مصرف سوخت و شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، مردم باید به پیامک‌های جعلی بی اعتنا باشند.

صاحب‌خبر -
مردم به پیامک‌های جعلی اعتنا نکنندحسین میرزایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی از محل افزایش درآمد قیمت بنزین با دستور دولت انجام گرفته و قرار است به ۶۰ میلیون  ایرانی در این طرح خدمات معیشتی ارائه شود.
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: نوبت نخست این طرح دیشب برای سرپرستان خانوار واریز شد و قرار است در روز‌های چهارشنبه این هفته و شنبه هفته آتی نیز مرحله نخست به طور کامل پایان پذیرد.
وی افزود: درخواست من از مردم این است که اگر تا شنبه هفته آتی مبالغی که طی طرح معیشتی در اختیار سرپرستان خانوار قرار می‌گیرد واریز نشد از طریق رسانه ملی و مراجع رسمی اطلاعیه‌هایی را که در این خصوص صادر می‌شود دنبال کنند.
میرزایی ادامه داد: مردم از طریق کد دستوری# ۶۳۶۹* که شماره تلفن همراه آن‌ها به نام سرپرست خانوار است کد ملی خود را به ما ارسال کنند تا مراحل بعدی از طریق اطلاعیه‌هایی که دریافت می‌کنند انجام پذیرد و هرگز شهروندان به پیامک‌های جعلی اعتنا نکنند.
وی گفت: آنچه مردم باید درباره آن اطلاع داشته باشند این است که به هیچ وجه با مراجعه حضوری نمی‌توانند مشمول طرح حمایت معیشتی شوند، زیرا هیچ ساز و کاری برای آن در نظر گرفته نشده است و هیچگونه پیامکی دال بر اینکه یارانه‌ای حذف شده است و یا مورد حمایت طرح معیشتی نمی‌شوند به مردم ارسال نخواهد شد و مطمئن باشند که این پیامک‌ها کاملاً جعلی است.

نظر شما