شناسهٔ خبر: 36529794 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مردم خمین ناآرامی های روزهای اخیر را محکوم می‌کنند

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت:مردم زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی در محکومیت اقدامات آشوبگرانه اشرار و بدخواهان نظام راهپیمایی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

  « احمد طهرانی » روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی به صورت خودجوش در محکومیت اقدامات تعداد اندکی آشوبگر راهپیمایی و بار دیگر با آرمانهای انقلاب،  امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.
وی اظهار داشت: این راهپیمایی روز چهارشنبه ساعت ۳۰و ۱۰ دقیقه صبح با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، جوانان، زنان و مردان از میدان ۱۵ خرداد تا بیت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 وی تاکید کرد: ملت هوشیار صف خود را از تعدا اندکی ساختار شکن جدا کردند چرا که تخریب اموال عمومی اعتراض نیست بلکه توطئه دشمنان نظام است.
وی ادامه داد: هر یک از افراد جامعه می تواند به تصمیمات دولت انتقاد داشته باشد اما این مساله مردم باید در فضایی آرام و در چارچوب قانونی بیان شود.
فرماندار خمین اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری درباره تصمیم سران قوا برای اصلاح قیمت بنزین حجت را بر همه تمام کرد و تصمیم گرفته شده باید در سطح جامعه اجرایی شود.
طهرانی هدف از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین را جلوگیری از قاچاق سوخت و صرفه جویی در مصرف بنزین بیان کرد.

طرح اصلاح قیمت بنزین بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شده است تا درآمد حاصل از آن بنا به گفته علی ربیعی سخنگوی دولت به صورت یارانه به ۷۵ درصد اقشار جامعه از جمله کارگران، بازنشستگان، معلمان، افراد تحت پوشش تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت تعلق گیرد.

نظر شما