شناسهٔ خبر: 36529109 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

دبیر جنبش عدالتخواه: دولت ابهامات درآمدهای حاصل از اصلاح بنزین را برطرف کند

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: ابهاماتی درباره نحوه هزینه کرد درآمدهای حاصل از اصلاح بنزین وجود دارد که دولت باید در اسرع وقت درباره این ابهامات با مردم صحبت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانیال یادگاری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به تلاش عده‌ای برای ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور گفت: مسلما اصلاح مدیریتی کشور، با شعارهای ساختارشکنانه و نادرست محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به هوشیاری مردم در اتفاقات اخیر افزود: آنچه که حائز اهمیت است جدا بودن صف مردم با صف اغتشاشگران است.

یادگاری اظهار داشت: تصمیمی که در مورد اصلاح هزینه بنزین گرفته شد، می‌بایست با تدبیر بیشتری از سمت دولت جلو می‌رفت. ابهامات بسیار در نحوه هزینه کرد درآمدهای حاصل از اصلاح بنزین وجود دارد که باید دولت در اسرع وقت به طور شفاف در مورد آن پاسخگو باشد.

این فعال دانشجویی درباره اتفاقات دو روز گذشته در برخی از دانشگاه‌ها، گفت: متاسفانه برخی در دانشگاه ها با سردادن شعارهای ساختارشکنانه سعی بر سوءاستفاده از مطالبات معیشتی مردم را دارند، که سابقه و پیشینه آنها با نگاه انقلاب اسلامی مشخص است.

یادگاری گفت: اگر به دنبال اصلاح مدیریتی اقتصادی در کشور هستیم، نمی توانیم به بهانه پیگیری مطالبات اقتصادی مردم، عنادهای سیاسی خود را مطرح کنیم. این اقدامات اشتباه است.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی اضافه کرد: مسئولان باید به دنبال اقناع افکار عمومی درباره تصمیم‌گیری صورت گرفته باشند و ما پیشنهاد می کنیم که روسای قوا با مردم صحبت کنند و پاسخگوی پرسش های مردم باشند.

وی در خاتمه گفت: بدون شک اعتراضات و نگرانی‌های مردم مورد توجه است و می بایست اقدامات لازم جهت بهبود روند اقتصادی دنبال شود. یقینا جریان دانشجویی خود را در کنار مطالبات به حق مردم می بیند و اجازه سو استفاده را نخواهد داد.

نظر شما