شناسهٔ خبر: 36528814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سیرجان

انجام دوره آموزش تکنیک های نوین گزارشگری و کارگردانی فوتبال

در مراسم پایانی این دوره آموزشی از پیشکسوتان گزارشگری فوتبال ، تهیه کننده ، کارگردان و گزارشگر برتر فصل 97 و98 لیگ برتر و جام آزادگان تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان دومین دوره آموزش تکنیک های نوین کارگردانی ، تصویر برداری ، گزارشگری فوتبال لیگ برتر و جام آزادگان و بایسته های گزارش های ورزشی کشور ، با حضور60 نفر از تهیه کنندگان ، تصویر برداران و گزارشگران ورزشی از استان های البرز ، خراسان رضوی ، کرمان ، خوزستان ، آبادان ، بوشهر ، تبریز ، اصفهان ، گیلان ، مازندران و فارس ؛ سه روز در سیرجان برگزار شد.
در این مراسم فاطمی رئیس سیمای امور استان ها بر اهمیت آموزش و همگرایی در سطح ملی تاکید کرد و گفت : تلاش برای ارتقاء کیفی برنامه های ورزشی نیازمند احترام به مخاطبان ، غنی سازی و کیفیت بخشی برنامه ها و نگاه به جنبه های مثبت پشت صحنه ها است.
وی خاطر نشان کرد : خوب است مسابقات قبل از نماز مغرب به اتمام برسد و اگر به نماز مغرب و پخش اذان هم منتهی شد مسابقه تعطیل نشود و با زیرنویس وقت نماز اطلاع رسانی شود.
رئیس سیمای امور استانهای همچنین از مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان و میهمان نوازی مسئولان سیرجان در برگزاری این همایش آموزشی مفید قدردانی کرد .
در این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ، استان را دارای ظرفیت های بی نظیر در کشور عنوان کرد و گفت : اولویت صدا و سیما طی 4 سال گذشته شناساندن ظرفیت های استان کرمان بوده است و هر سال موفق تر از سال گذشته بوده ایم.
علیرمضانی تعامل و همراهی مرکز با مجموعه معادن و صنایع استان و مسئولین را موجب رفع مشکلات و کمبودها عنوان کرد و بر ادامه این تعامل تاکید کرد .
ایرانی مدیر آموزش سیمای استان ها نیز تصویر برداری و کارگردانی را رکن اصلی ارتباط های پخش زنده خواند و گفت : 2 هزار و 400 نفر ساعت در این بخش آموزش داشتیم و در این دوره 3 روزه هم 700 نفر ساعت نیاز سنجی و طراحی برگزار شد .
در پایان از پیشکسوتان گزارشگری فوتبال ، تهیه کننده برتر ، کارگردان برتر و گزارشگر برتر فصل 97 و98 لیگ برتر و جام آزادگان و همچنین برگزار کنندگان این دوره آموزشی و مدیر عامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر و مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان تجلیل شد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4188171"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2575595/4188171?width=400&height=300"></script></div>
دانلود 
انجام دوره آموزش تکنیک های نوین گزارشگری و کارگردانی فوتبال انجام دوره آموزش تکنیک های نوین گزارشگری و کارگردانی فوتبال انجام دوره آموزش تکنیک های نوین گزارشگری و کارگردانی فوتبال انجام دوره آموزش تکنیک های نوین گزارشگری و کارگردانی فوتبال انجام دوره آموزش تکنیک های نوین گزارشگری و کارگردانی فوتبال انجام دوره آموزش تکنیک های نوین گزارشگری و کارگردانی فوتبال

 

نظر شما