شناسهٔ خبر: 36526337 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نواز شریف برای ادامه درمان راهی لندن شد

حزب نواز شریف امروز سه شنبه اعلام کرد نخست‌وزیر سابق پاکستان به همراه برادر و پزشکان مخصوص خود برای ادامه درمان راهی لندن شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «نواز شریف» نخست‌وزیر سابق پاکستان امروز برای ادامه درمان خود راهی لندن شد.

به نوشته رویترز، حزب نواز شریف امروز سه شنبه اعلام کرد نخست‌وزیر سابق پاکستان به همراه برادر و پزشکان مخصوص خود برای ادامه درمان راهی لندن شده است.

نواز شریف به جرم فساد و رشوه از سوی دادگاه عالی پاکستان به 7 سال زندان محکوم شده است. 

به نوشته این رسانه انگلیسی، شریف به رغم اتهام فساد در میان مردم پاکستان محبوب بوده و تشدید بیماری وی طی هفته‌های اخیر موضوع اصلی بسیاری از روزنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی در این کشور بود.

«پرویز رشید» یکی از معاونان نواز شریف در مورد این سفر گفت: وی قبل از پرواز به لندن در دوحه توقف خواهد داشت و بعد از انجام آزمایشات کامل در لندن عازم بوستون می‌شود.

«شاه محمود قریشی» نخست وزیر پاکستان هفته گذشته اعلام کرده بود که دولت این کشور مخالفتی با ادامه درمان شریف در خارج از این کشور ندارد.

سفر شریف به لندن تحت شرایطی خاصی از جمله ارسال گزارشات درمانی وی به سفارت پاکستان در لندن صورت گرفته است.

نخست وزیر سابق پاکستان که برای 3 دهه در این کشور از مهم‌ترین شخصیت‌های سیاسی بود، اتهام فساد را انکار کرده و آن را ابزاری برای کنار گذاشتن وی از قدرت از سوی مخالفان عنوان کرده بود.

انتهای پیام/ ر

نظر شما