شناسهٔ خبر: 36526283 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

هازارد: بنزما بهترین مهاجم دنیا است

ورزش سه

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، معتقد است که کریم بنزما بهترین مهاجم حال حاضر دنیای فوتبال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، کریم بنزما در فصل جدید عملکرد درخشانی در ترکیب رئال مادرید داشته است. این ستاره فرانسوی با 9 گله زده در حال حاضر بهترین گلزن رقابت های لالیگا است. ادن هازارد و کریم بنزما در فصل جدید زوج خوبی را در خط حمله کهکشانی ها تشکیل داده اند. این دو بازیکن یکی از مهم ترین دلایل فرم خوب رئال مادرید در هفته های اخیر بوده اند.

بیشتر بخوانید:

درخواست عجیب بنزما؛ بگذارید برای یک تیم ملی دیگر بازی کنم!

هازارد معتقد است که کریم بنزما بهترین مهاجم حال حاضر دنیای فوتبال است. او در این باره گفت: " بعد از سه یا چهار ماه بازی کنار او، حالا فکر می کنم که بنزما بهترین مهاجم کنونی دنیا است. او جدا از نقش خود به عنوان یک مهاجم، به سایر بازیکنان نیز در طول بازی کمک می کند."

بنزما از سال 2015 تا کنون در بازی های ملی به میدان نرفته است. هازارد در این باره نیز صحبت کرد و گفت: " کاملا او را درک می کنم. با این وجود بازی کردن مقابل تیمی که بنزما را ندارد، آسان تر است."

هازارد در پایان درباره عملکرد خودش در رئال مادرید نیز گفت: " البته که من می توانم بهتر از این ها عمل کنم. من فکر می کنم که رئال مادرید طی یک ماه گذشته بسیار بهتر شده است. ما مقابل حریفان پیروز می شویم و پیشرفت زیادی نیز داشته ایم؛ موضوعی که کار را برای من هم آسان تر کرده است. من در حال حاضر در فرم خوبی قرار دارم و می خواهم به همین روند نیز ادامه دهم."

نظر شما