شناسهٔ خبر: 36525205 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

حواشی مراسم افتتاحیه نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی در کیش

ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی در حالی عصر امروز در جزیر کیش برگزار شد که این مراسم حواشی به همراه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از تسنیم ، ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی در حالی بعدازظهر امروز در جزیره کیش با تاکید بر جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در اقتصاد کشور برگزار شد که با وجود اعلام قبلی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و شاپور محمدی رئیس سازمان بورس از غایبین این مراسم بودند.

 

همچنین قطعی مداوم برق در مراسم افتتاحیه در حین سخنرانی، سخنرانان این مراسم و چکه باران از سقف ساختمان مراسم افتتاحیه از دیگر نکات قابل تامل در این زمینه بود. این در حالی است که در غیاب سازمان خصوصی‌سازی به عنوان تنها متولی اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در کشور، در عنوان این نمایشگاه واژه خصوصی‌سازی نیز گنجانده شده است.

 

این گزارش می‌افزاید: نقش بازار سرمایه در رونق تولید، هدایت نقدینگی‌های سرگردان به سمت تولید، رشد اقتصاد دانش بنیان و تقویت توانمندی‌های ملی، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در حوزه‌های استراتژیک، معرفی ابزارها و روش‌های نوین مالی، نقش صنعت بیمه در توسعه اقتصادی کشور، گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه و همجوار و کشورهای دوست، توسعه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در مناطق آزاد و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در ابعاد منطقه‌ای و جهانی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه‌  اعلام شده است.

 

نظر شما