شناسهٔ خبر: 36524356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تامین سوخت شناورهای صیادی در دست پیگیری است

بندرعباس- ایرنا- دغدغه‌های صاحبان شناورهای صیادی و مسافربرهای شخصی استان هرمزگان در خصوص تامین سوخت از طریق مراجع ذی‌ربط در دست پیگیری است.

صاحب‌خبر -

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هم‌چنین با همکاری سازمان تاکسیرانی دغدغه مسافربرهای شخصی استان نیز در دست پیگیری است چراکه ساماندهی وضعیت حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری و حفظ ثبات و آسایش و رفاه مردم برای ما بسیار مهم است.

ایرج حیدری شامگاه دوشنبه در نشست ویژه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان اظهارداشت: نرخ جدید و کارشناسی شده کرایه‌های برون شهری مناطق مختلف استان هرمزگان شامل مرکز شهرستان‌ها به مرکز استان، بخش‌ها، شهرها و روستاها به مرکز شهرستان‌ها در مراحل نهایی تدوین است که به زودی از سوی ستاد تنظیم بازاراستان ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت بروز هرگونه مشکلی در خصوص حمل و نقل برون شهری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمادگی دارد با تامین اتوبوس و مینی‌بوس این مشکل را در سطح شهرستان‌ها برطرف کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان برلزوم ساماندهی سرویس مدارس نیز تاکید کرد و افزود: مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش نسبت به ساماندهی سرویس‌های مدرسه‌ها در سامانه سپند اقدام کنند تا این صنف از سهمیه سوخت خود برخوردار شوند.

حیدری بر رصد شبانه‌روزی بازار توسط خود فرمانداران نیز تاکید کرد و ابرازداشت: فرمانداران بازار را شخصا رصد کرده و با نظارت و کنترل قیمت‌ها از افزایش غیرقانونی نرخ‌ها جلوگیری و مشکلات احتمالی را منعکس تا پیگیری شود.

نظر شما