شناسهٔ خبر: 36524283 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دوقطبی کردن جامعه از مصادیق دشمنی است

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی القای انگاره‌های دروغین و دوقطبی کردن جامعه را از مصادیق دشمنی توصیف کرد و گفت:در همین چارچوب القا می‌کنند که اگر برجام نبود جنگ می‌شد یا اینکه مراوده با کشورهای جهان را مستلزم مذاکره با آمریکا می‌دانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار حسین محبی در مراسم اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات قرآن و مفاهیم خواهران شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه عکس‌العمل دشمنان، ورود اشرار به تجمعات اعتراضی مردم نسبت به تغییر قیمت بنزین، ایراد خسارت و قربانی شدن افراد بی‌گناه است، اظهار کرد: این اقدامات نه تنها حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهانی کردن انقلاب اسلامی متوقف نمی‌کند بلکه حتی این حرکت، کند هم نمی‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن به انواع روش‌ها دشمنی خود را انجام می‌دهد، بیان کرد: یکی از آنها نفوذ به صورت فیزیکی یا تلاش مذبوحانه آنها برای تغییر محاسبات و باورهای ما است.

 وی بر جهانی‌سازی انقلاب اسلامی تاکید و بیان کرد: اهداف بلندی را در چارچوب و مسیر انقلاب اسلامی دنبال می‌کنیم. 

سردار محبی خاطرنشان کرد: انقلاب ما ادامه انقلاب پیامبر(ص)، بر اساس آیات قرآن کریم و دین ما جهانی است، بیانیه گام دوم انقلاب همین مسیر را دنبال می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: حرکت ما در 40 سال دوم انقلاب اسلامی، جهانی و بستری برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) بوده بنابراین تقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حرکت ما طبیعی است.

وی القای انگاره‌های دروغین و دوقطبی کردن جامعه را از مصادیق دشمنی توصیف و بیان کرد: در همین چارچوب القا می‌کنند که اگر برجام نبود جنگ می‌شد یا اینکه مراوده با کشورهای جهان را مستلزم مذاکره با آمریکا می‌دانند.

سردار محبی با بیان اینکه فعالان قرآنی که رسالت روشنگری و تنویر افکار عمومی را بر عهده دارند نسبت به توجیه دیگران مبنی بر غلط بودن چنین انگاره‌هایی تلاش و مردم را متوجه کنند، گفت: این انگاره‌ها راه‌حل مشکلات و به نفع انقلاب اسلامی، نظام و مردم نیست، بلکه پیش بردن اهداف دشمن است.

معاون نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: خواهران شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسابقات اخیر قرآن کریم نیروهای مسلح پرچمدار مسابقات بودند به طوری که رتبه‌های بسیار خوبی کسب کرده و خوش درخشیدند.

انتهای پیام/ 70061

نظر شما