شناسهٔ خبر: 36519674 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس: احتمال پرداخت دیه حادثه دیدگان منا از سوی عربستانی‌ها، صفر است

صاحب‌خبر -

نماینده مردم ملایر گفت: از نظر من احتمال اینکه دیه حادثه دیدگان منا از سوی عربستانی‌ها پرداخت شود، صفر است؛ چرا که سعودی ها زیر بار پرداخت این پول نمی روند.

احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خانه ملت، به آخرین اطلاعات و اخبار در رابطه با پرداخت دیه حدثه دیدگان فاجعه منا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر که بحث پیاده روی اربعین هم به خوبی پشت سر گذاشته شده است، در نظر داریم که در آینده ای نزدیک جلسه ای مشترک با مسئولان سازمان حج و زیارت برگزار کنیم که گزارشی از حج امسال اعم از نقاط ضعف و قوت آن را دریافت کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مقرر شده است که در این جلسه یکی از موضاعاتی که به آن پرداخته شود، آخرین اقدامات و تصمیات مربوط به پرداخت دیه حادثه دیدگان فاجعه منا است.

نماینده مردم ملایر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه احتمال این وجود دارد که دیه حادثه دیدگان فاجعه منا از سوی عربستانی‌ها پرداخت شود، تصریح کرد: از نظر من احتمال اینکه دیه حادثه دیدگان از سوی عربستانی‌ها پرداخت شود، صفر است؛ چرا که سعودی ها زیر بار پرداخت این پول نمی روند.

آزادی‌خواه در ادامه افزود: عربستانی‌ها در حادثه سقوط جرثقیل هم که زیر بار رفتند و حاضر به پرداخت دیه به خانواده حادثه دیدگان شدند، اما متاسفانه تاکنون اقدام عملی نکردند و پول را پرداخت نکردند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با توجه به اینکه عربستانی‌ها زیربار پرداخت دیه حادثه دیدگان فاجعه منا نمی‌روند، به نظر می رسد که وزارت خارجه کشورمان هم برنامه ای برای پیگیری این قضیه ندارد./

برچسب‌ها:

نظر شما