شناسهٔ خبر: 36519221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پس از اصلاح قیمت بنزین؛

۲ جلسه ستاد تنظیم بازار در بروجرد برگزار شد/ جریمه ۱۵ خودرو متخلف

بروجرد- فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر ۲ جلسه ستاد تنظیم بازار در شهرستان برگزار شده است، گفت: ۱۵ خودرو به دلیل تخلف افزایش کرایه، توقیف و جریمه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم رحیمی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در حسینیه اهل بیت(ع) بروجرد اظهار داشت: انتخابات به طور عملی از دهم آذرماه زمان ثبت نام نامزدهای انتخاباتی شروع خواهد شد و از این تاریخ به بعد هیچ اداره ای حق ندارد از هیچ اداره ای در هیچ زمینه ای شاکی باشد.

وی ادامه داد: همچنین از ۱۰ آذرماه هیچ اداره ای حق ندارد به هر دلیلی انشعابات آب، برق، گاز و... دیگر ادارات بروجرد را قطع کند و همه مسئولان هم بدانند که هیچ حکمی اجرا نخواهد شد.

فرماندار بروجرد با اشاره به ماده ۱۱ قانون انتخابات، گفت: تمامی ارگان های دولتی و غیر دولتی موظف هستند بنا بر قانون همه امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند.

رحیمی با بیان اینکه مسئولان حق ندارند زمینه نارضایتی مردم را فراهم کنند، اظهار داشت: به منظور نظارت و کنترل قیمت ها در این چند روز اخیر دو جلسه تنظیم بازار برگزار کرده ایم که همه قیمت ها کنترل شده است و بابت افزایش کرایه ماشین از سوی تعزیرات حکومتی بروجرد ۱۵ خودرو توقیف و به پارکینگ روانه و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان هم جریمه شده اند.

وی تاکید کرد: در سه ماهه گذشته تعزیرات حکومتی بروجرد در راستای مبارزه با گرانفروشی و نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اصناف متخلف را جریمه کرده است.

نظر شما