شناسهٔ خبر: 36519172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بصیرت مردم ایلام به هنجارشکنان اجازه هیچ اقدامی نداده است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به شیطنت‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: بصیرت مردم ایلام به هنجارشکنان اجازه هیچ اقدامی نداده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار جمال شاکرمی شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در استان ایلام با اشاره به حوادث اخیر اتفاق افتاده در ارتباط با افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: مردم بصیر و ولایتمدار ایلام در همان آغازین لحظات اعلام افزایش قیمت با بصیرت و موقعیت‌شناسی اجازه اقدامات مخرب وهنجارشکنان به معاندان نداده‌اند.

به گفته فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ولایتمداران ایلامی با اعتقاد به تدابیر راهگشای مقام عظمای ولایت در یک محیط آرام و بدون تنش از مسئولان خواستند تا از افزایش بی رویه قیمت‌ها ممانعت کنندکه خواسته آنان نیز در دستور کار مسئولان استانی قرار گرفته است.

 

شاکرمی به ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی برای کشاندن دامنه اختلافات به داخل ایران اشاره و یادآورشد: دشمنان و ایادی آنان بدانند که ناامن کردن کشور آرزوی است که دشمنان آن را به گور خواهند برد.

وی گفت: مردم ایران که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برای نهال پربار انقلاب جان داده و صدها شهید و جانباز و آزاده تقدیم کرده‌اند و امروز نهال 40 ساله آنان درخت تنومند و بارور و نتیجه بخش شده است را به هیچ قیمتی از دست نخواهند داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت، رزمندگان دیروز میادین نبرد امروز نیز به امر ولی آماده حضور در مقابله با ترفندهای تفرقه اندازان و بدخواهان خواهند بود.

شاکرمی احترام به خواسته و حق مردم را اولویت اصلی دانست و یادآورشد: در اتفاقات حادث شده مرز مردم و آشوبگران مرزهای جدایی است که مردم ولایتمدار از آشوبگران اعلام انزجار و از مسئولان امنیتی خواهان برخورد با آشوبگران شدند.

وی بیان خواسته در یک محیط آرام و بدون تنش را نتیجه بخش و مورد حمایت دانست و به آشوبگران هشدار داد؛ صبر مردم ولایتمدار ایران را به سر نیآورید که اگر ان ملت به صبر و توصیه مقام معظم ولایت که همانا بعد رحمانی نظام مقدس است به سر آید بدون شک طومار هنجارشکنان و آشوبگران برچیده خواهد شد.

شاکرمی در ادامه بصیرت مردم ایلام را مثال زدنی عنوان و بیان کرد: بصیرت مردم ایلام به هنجارشکنان اجازه هیچ اقدامی نداده است که جای تقدیر و تشکر را دارد.

انتهای پیام/863/ز

نظر شما