شناسهٔ خبر: 36519082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تونی کروس، بهترین بازیکن آلمانی تاریخ باشگاه رئال مادرید؟

پویا نیّری وند

در سال 1973، سانتیاگو برنابئو، رئیس وقت باشگاه رئال مادرید، گونتر نتزر را به عنوان اولین بازیکن آلمانی تاریخ باشگاه به خدمت گرفت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تقریباً نیم قرن از حضور اولین بازیکن آلمانی در باشگاه رئال مادرید گذشته و بعد از آن بازیکنانی مثل پل برایتنر، اولی اشتلیکه، برند شوستر و مسوت اوزیل به این تیم پیوسته اند.

به گزارش مارکا، این بازیکنان راه را برای تونی کروس هموار کردند تا این هافبک 29 ساله خود را به عنوان بهترین بازیکن آلمانی تاریخ باشگاه رئال مادرید مطرح کند.

انتقال تونی کروس به رئال مادرید یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین انتقالات اخیر دنیای فوتبال بود و با 25 میلیون یورو از بایرن مونیخ به مادرید آمد و از وقتی به اسپانیا آمده، بیش از مبلغی که پرداخت شده بود برای رئال مادرید مفید واقع شده و مهره ای جدایی ناپذیر از تیمی بود که بین سال 2016 تا 2018، سه قهرمانی پیاپی در اروپا کسب کردند.

کروس در فصل 2018/19 مثل اکثر بازیکنان رئال مادرید در بهترین فرم خود نبود، اما باز هم باعث نشد تا باشگاه در تابستان پیشنهاد تمدید و بهبود قرارداد به او ارائه نکند. این تصمیم باشگاه نتیجه مثبتی داشت و کروس در این فصل تاکنون عملکرد درخشانی داشته و همچنان یکی از عناصر کلیدی در ترکیب زیدان و یواخیم لوو به شمار می رود.

در حال حاضر میراث کروس در مادرید پایدار تر شده و هیچ شکی به توانایی های هافبک آلمانی وجود ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما