شناسهٔ خبر: 36518735 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

نیمار پیشنهاد تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن را رد کرد

تسنیم

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن نمی‌خواهد قراردادش با این تیم را تمدید کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا، نیمار جونیور پیشنهاد تمدید قراردادی که از سوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به وی شده بود را رد کرد، این در حالی است که قرارداد فعلی وی تا پایان ماه ژوئن 2020 اعتبار دارد. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد تمدید سه ساله را به ستاره برزیلی‌ خود داده و قصد دارد او را تا سال 2025 حفظ کند اما نیمار در فکر بازگشت به بارسلونا است و قصد دارد پروژه نیمه‌تمامی که در تابستان اخیر کلید زد را تکمیل کند.

نیمار تابستان اخیر پس از دو فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن در فکر بازگشت به بارسلونا بود و حتی مذاکرات سطح بالایی هم بین مدیران دو باشکاه انجام شد اما در نهایت با اصرار ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن این انتقال عملی نشد. این مهاجم 27 ساله که تابستان 2017 در ازای 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در تابستان اخیر همچنین مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس هم قرار داشت. 

نیمار 27 ساله که تاکنون در 63 بازی از رقابت‌های مختلف 55 گل برای پاریسی‌‌ها به ثمر رسانده، این فصل در 5 بازی برای PSG به میدان رفته و 4 گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است. او در زمان حضورش در بارسلونا خط حمله خطرناکی را با لیونل مسی و لوئیس سوارس شکل داده بود و در 186 بازی 105 گل برای آبی‌واناری‌ها به ثمر رسانده بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما