شناسهٔ خبر: 36518674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین:

رسانه ها با اطلاع رسانی بموقع مردم را در جریان انتخابات قرار دهند

قزوین- رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقیق مردم را در جریان فعالیت‌های انتخاباتی و وظایف قانونی نمایندگان قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بی نیاز روز دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: حفظ وحدت و انسجام جامعه می تواند به مشارکت بیشتر
مردم منجر شود و همه باید کمک کنیم این رویداد با حضور گسترده مردم برگزار شود.

وی افزود: برای ورود به ایام انتخابات مراحلی پیش بینی شده که تبیین، تهییج و تبلیغ را با کمک رسانه ها انجام دهیم.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین تصریح کرد: باید مردم را با رسالت اصلی نمایندگان آشنا کنیم تا توقع بیش از حد وظایفشان نداشته باشند و نامزدها نیز نتوانند به مردم وعده های غیر واقعی دهند.

بی نیاز افزود: از رسانه های فعال استان دعوت می کنیم برای تشویق مردم و شرکت در انتخابات نسبت به اطلاع رسانی بموقع و اشنایی آنها با وظایف نمایندگان همت کنند.

وی اظهارداشت: ضمن نظارت بر عملکرد رسانه های استان مراقبت می کنیم تا خبرهایی که موجب نگرانی و تفرقه در میان مردم شده و موج بی اعتمادی ایجاد می کند را منعکس نکنند زیرا امروز بیش از هر زمانی به انسجام و وحدت نیازمندیم.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بیان کرد: بایر از ظرفیت همه رسانه های مکتوب، مجازی، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استفاده کنیم تا مردم را در جریان فعالیتهای انتخاباتی
قرار دهند.

وی اظهارداشت: همه باید مراقب باشیم تا تخلفی بویژه در عرصه فضای مجازی صورت نگیرد ما نیز در حوزه رسانه های مجازی حساس تر هستیم.

بی نیاز افزود: با تلاش وزارت کشور و همکاری دست اندرکاران امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان قزوین باشیم.
 

نظر شما