شناسهٔ خبر: 36518253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مسئول بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

ارسال حدود 500 اثر به اولین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» مازندران

«عبدالمهدی حق‌شناس» از ارسال حدود 500 اثر به اولین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» مازندران خبر داد.

صاحب‌خبر -

ارسال حدود 500 اثر به اولین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» مازندران«عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با بیان اینکه تبلیغات اولین جشنواره ابوذر را از 12 بهمن سال 97 شروع کردیم، اظهار داشت: رونمایی پوستر اول را 13 اسفند در همایش رسانه در گذر انقلاب داشتیم.

این مسئول با بیان اینکه از همان زمان آثار به دبیرخانه ارسال می‌شد، گفت: بعد از روز خبرنگار رونمایی از پوستر دوم را برگزار کردیم، آثار بیشتری ارسال  و جمع آوری شد.

حق شناس از ارسال حدود 500 اثر به دبیرخانه خبر داد و افزود: بنا داریم این آثار دریافتی را در قالب کتاب به مخاطبان عرضه کنیم.

وی با عنوان اینکه آثار در دو مرحله توسط داوران استانی و تهرانی داوری خواهد شد، از برگزاری جشنواره ابوذر در اواخر آذر ماه در چالوس خبر داد و با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج رسانه در هفته بسیج، ادامه داد: در هفته بسیج، 20 عنوان و 67 برنامه اجرا خواهد شد.

این مسئول برگزاری همایش رسانه و انسان سازی و نقش آن در سلامت رسانه‌ای خانواده را در نکا یکی از برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: رسانه در ترویج افکار مردم برای بسیج که بخش تأثیرگذار رسانه در جریان‌سازی فرهنگ مردم و جریان‌سازی دستاوردهاو خدمات بسیج با حضور سردار میرشکار در آمل، رسانه و آموزش سواد رسانه در سوادکوه، همایش سواد رسانه و بایدها و نبایدهای شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با حضور داشنگاهیان از جمله برنامه‌‌هاست.

وی با بیان اینکه غبارروبی از مزار شهدا و سرکشی با خانواده شهدا وظیفه ماست و جزو برنامه محسوب نمی‌شود، شمار شهدای بسیج رسانه را 23 شهید اعلام کرد و گفت: بعضی از شهدای ما مشترک با بسیج هنرمندان مشترک هستند و به نظر می‌رسد تعداد شهدا بیشتر باشد.

این مسئول شمار خبرنگاران عضو بسیج رسانه را 545 نفر اعلام کرد و با بیان اینکه تعداد 300 خبرنگار نیز به عنوان بسیج همکار  و 280 خبرنگار مرد  و بقیه خبرنگار زن هستند.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه برای همه است و فرقی بین خبرنگاران قائل نمی‌شویم، افزود: اینجا خانه همه کسانی است که انقلابی هستند.

این مسئول با اشاره به طرح تحول شهید حججی و سند انتظار از بسیجیان، گفت: در این طرح بسیجیان در 9 عرصه چینش می‌شوند و در نهایت برای آنها کارت صادر خواهد شد.

وی در پایان گفت: کسانی که فعال و نیروی کادر هستند دارای کارت خواهند شد و به عنوان همکار بسیج رسانه در رسانه‌های خود مشغول به فعالیت خواهند شد.

‍‌انتهای پیام/

نظر شما