شناسهٔ خبر: 36517886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس خبر داد:

احداث زیرگذر «شهدای گمنام» در محور مواصلاتی کاشان-مشهداردهال

کاشان - نماینده مردم کاشان در مجلس گفت: به منظور رفاه حال اهالی منطقه و همچنین زائران شهدای گمنام مدفون در راوند، زیرگذر شهدای گمنام در محور مواصلاتی کاشان-مشهد اردهال احداث می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجواد ساداتی نژاد عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زیرگذر شهدای گمنام در زمان سفر وزیر راه به کاشان مطرح شد، اظهار داشت: به علت تردد زیاد زائران به مزار شهدای گمنام و همچنین حرم حضرت علی ابن باقر(ع) در مشهد اردهال احداث این زیرگذر مصوب شد.

وی به دلیل عدم وجود دوربرگردان یا زیرگذر در این محور مردم دچار حادثه می شدند، ابراز داشت: زیرگذر شهدای گمنام طراحی و احداث آن انجام می شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقاط حادثه خیز در محور کاشان-مشهد اردهال-برزک تصریح کرد: پل راوند، زیرگذر شهدای گمنام، روگذر استرک، زیرگذر چنار و باند دوم جاده برزک از جمله نقاط حادثه خیز این محور است که اصلاح آنها برای امنیت جانی و جلوگیری از سوانح جاده ای ضروری است.

وی از احداث زیرگذر چنار خبر داد و افزود: احداث زیرگذر شهدای گمنام در حال انجام، روگذر استرک به زودی شروع و اجرای باند دوم جاده کاشان-برزک در حال اجراست.

ساداتی نژاد درباره جاده حرم تا حرم نیز بیان داشت: طراحی های این پروژه ملی انجام شده که برای انجام آن متاسفانه به مشکل ماده ۲۳ در سازمان برنامه و بودجه برخوردیم و امیدواریم با اخذ مجوزات لازم از سازمانها و نهادهای مربوطه عملیات احداث این جاده استراتژیک که مشهد اردهال را به قم وصل می کند، آغاز شود.

نظر شما