شناسهٔ خبر: 36517789 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«کومان» ایده‌آل است اما باشگاه به «والوره» اعتماد دارد

تهران- ایرنا- مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا همزمان با اذعان به این موضوع که «رونالد کومان» معیارهای لازم برای هدایت آبی اناری‌ها را دارد، از حمایت باشگاه از «ارنستو والورده» خبر داد.

صاحب‌خبر -

به تازگی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در قرارداد سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال هلند بندی وجود دارد که او را قادر می‌سازد پس از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ و در صورت مطرح شدن پیشنهادی از سوی بارسلونا، به نیوکمپ کوچ کند.

فشارها در هفته‌های اخیر روی والورده افزایش یافته و برخی از منابع به شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان گفته‌اند که هیات مدیره باشگاه نسبت به عملکردهای اخیر بارسا نگران هستند.

بدنبال شکست بارسا مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان و همچنین باخت به والنسیا در فینال کوپادل‌ری فصل گذشته، درخواست‌هایی مبنی بر اخراج والورده مطرح شد و اگرچه مرد اسپانیایی از آن روزها گذر کرد اما سه شکست در ۱۲ بازی اخیر در فصل جاری بار دیگر ابهاماتی را در خصوص ادامه حضور والورده روی نیمکت کاتالان‌ها به وجود آورده است.

در این بین، «اریک آبیدال» در مصاحبه با موندو دیپورتیوو، اظهار داشت: فهرست سرمربیان احتمالی برای این باشگاه خیلی کوتاه است؛ اطلاعات موجود در قرارداد کومان هم به طور علنی برملا شده اما این تصمیم بر عهده او نیست بلکه این باشگاه است که تصمیم می‌گیرد.

وی ادامه داد: کومان معیارها را برای هدایت بارسا دارد اما تاکنون با هیچ شخصی در مورد این شغل حرف نزده ایم زیرا به ارنستو اعتماد زیادی داریم.

آبیدال در پاسخ به این پرسش که چه کسی فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد بود، گفت: به احتمال زیاد ارنستو زیرا او تا سال ۲۰۲۱ با ما قرارداد دارد و هیچ شکی در این مورد وجود ندارد.

مدیر ورزشی بارسا در خصوص خرید ۱۲۰ میلیون یورویی تابستانی بارسا که هنوز از رسیدن به روزهای اوج خود ناکام مانده، تاکید کرد: با «آنتوان گریزمان» زیاد حرف می‌زنم؛ او در پست متفاوتی بازی می‌کند و به خوبی می‌داند وفق پیدا کردن در این پست کار سختی است؛ در بارسا تحرکات متفاوت است اما او بازیکنی است که می‌تواند به تیم بُعد زیادی بدهد؛ سرمربی نیز این موضوع را می‌داند و درک می‌کند که او در بهترین فرم خود نیست و تنها راه برای بیرون آمدن از این شرایط تمرین سخت است.

نظر شما