شناسهٔ خبر: 36517540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه:

همپای افزایش اعتبارات، قیمت‌ها هم بالا می‌رود و نباید توقع کار بیشتر داشت

50182

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به افزایش سالانه اعتبارات عمرانی، گفت: هرساله این اعتبارات افزایش می‌یابد، اما باید توجه داشت که همپای آن قیمت مصالح و زیرساخت‌های مورد نیاز پروژه‌های عمرانی هم افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

 مهرداد سالاری در جلسه  عصرامروز (27 آبان) شورای برنامه ریزی استان با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی پیشنهادی در لایحه بودجه سال 99، گفت: وقتی هرساله بحث افزایش اعتبارات عمرانی مطرح می‌شود، این مسئله برای مردم و حتی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی توقع ایجاد می‌کند.

وی افزود: با توجه به اعلام افزایش اعتبارات عمرانی، مردم و نمایندگان توقع کار بیشتر عمرانی دارند، اما این مسئله کمتر مطرح می‌شود که در کنار افزایش اعتبارات عمرانی، قیمت مصالح و زیرساخت‌های انجام یک پروژه عمرانی هم بالا می‌رود.

سالاری افزود: با توجه به این شرایط انتظار می‌رود در جلسات شورای برنامه ریزی نمایندگان بیشتر حضور داشته باشند و به مردم نیز اطلاع رسانی شود که افزایش اعتبارات کفاف افزایش قیمت تمام شده پروژه‌ها را نمی‌دهد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه به کاهش اعتبارات هزینه‌ای پیشنهادی در لایحه بودجه سال آینده هم اشاره کرد و افزود: یک دستگاه اجرایی تا حدی می‌تواند هزینه‌های جاری خود را کاهش دهد و اگر بیش از یک حدی شود طبیعتا از کیفیت خدمات‌رسانی آنها کاسته می‌شود.

سالاری گفت: علی رغم این شرایط این انتظار از دستگاه‌های اجرایی هست که بتوانند راهکارهایی ارائه کنند که با کمترین منابع بتوان بیشترین خدمات رسانی را به مردم داشت.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی برای استفاده بهینه از منابع باید دقت بیشتری در مبادله موافقت نامه‌ها داشته و نظارت خود را در این زمینه بیشتر کنند تا از هدررفت منابع تا حد توان پیشگیری شود.

انتهای پیام

نظر شما