شناسهٔ خبر: 36516812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار رضوانشهر

بسیج همیشه در صحنه حاضر است

رشت- ایرنا – فرماندار رضوانشهر گفت: بسیج همواره پیشتاز حماسه و خدمت برای کشور و مردم بوده است و یک نهاد مردمی، فرهنگی و همه جانبه و برای دفاع از آرمانهای جمهوری اسلامی همیشه در صحنه حاضر است.

صاحب‌خبر -

محمدمظفری عصر دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های هفته بسیج در  این شهرستان اظهار داشت: تشکیل بسیج، تصمیم هوشمندانه امام راحل بود و امروز ما موظف به حمایت و پشتیبانی از این بازوی توانمند نظام هستیم و شاهد تلاش های همه جانبه این نیروی عظیم در کنار مردم و مسئولان می باشیم.

وی با اشاره به امنیت و آرامش در داخل کشور گفت: اگر ما راحت در داخل منزل خودمان و در آرامش هستیم، به برکت حضور بسیج و سایر نیرو های مسلح در داخل کشور و مرزها است که شبانه روز هوشیار و بیدار هستند.

 مظفری در ادامه با اشاره به اهمیت نقش بسیج در کشور، اظهار داشت: سالگرد تشکیل بسیج، یادآور خاطرات دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس است که جان و مال خود را برای حفاظت از کیان نظام مقدس فدا کردند و امروز بسیج به شجره طیبه ای تبدیل شده که در تمامی عرصه ها پیشقدم است.

 همچنین در این نشست، فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در سخنانی ضمن اعلام برنامه های هفته بسیج در این شهرستان گفت: طی هفته بسیج، شاهد حضور و گردهمایی ۵ هزار نفر از بسیجیان در این شهرستان خواهیم بود تا همگان به قدرت و عظمت بسیج پی ببرند.

 سرهنگ سید جلیل قاسمی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در واقع فرهنگ استقامت است، افزود: اتکا به بسیج تنها راه برون رفت از مشکلات در جامعه است، چرا که تمامی ایده ها و برنامه ها در این مکتب الهی اندیشیده شده است.

 وی گفت: بسیج و تفکر بسیجی موجب پایندگی انقلاب شد و در طول بیش از ۴۰ سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی این انقلاب را از گردنه های خطرناک و توطئه های دشمنان نجات داد.

وی با بیان این که، احساس مسئولیت، بصیرت و دانش از جمله شاخصه های مهم بسیج می باشد گفت: طی هفته بسیج برنامه های بسیار خوب و متنوع در سطح شهرستان تدارک دیده شده است که افتتاح مسکن محرومان، نشست های رسانه ای، پیاده روی خانوادگی و غیره از آن جمله می باشد.

 پنجم آذر ماه سال ۵۸ سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است که به همین مناسبت از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.  

برچسب‌ها:

نظر شما