شناسهٔ خبر: 36516753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کسب مقام چهارم لیگ تکواندو نونهالان دختر کشور توسط گیلان

رشت - ایرنا - گیلان عنوان چهارم رقابت های تکواندو لیگ دختران نونهال کشور جام شکوفه های تکواندو را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پایان مرحله نهایی دهمین دوره رقابت های تکواندو نونهالان دختر کشور جام شکوفه های تکواندو که به صورت متمرکز در تهران برگزار شد، تیم گیلان توانست در نهایت رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد.

محسن سترگی افزود: تیم هیات تکواندو گیلان در پایان این مسابقات که با حضور هشت تیم برتر و به مدت هفت هفته برگزار شد، در نهایت با کسب ۱۱ امتیاز ، پس از تیم های لوازم خانگی کن، هیات تکواندو شهرستان محمدیه و هیات تکواندو شهرستان کرج عنوان چهارم را تصاحب کرد.

وی ادامه داد: در مرحله پایانی این رقابت ها و طی انجام بازی های هفته های ششم و هفتم  در تهران ، تیم هیات تکواندو نونهالان دختر گیلان با کسب یک پیروزی و یک تساوی مقام چهارم کشور را کسب کرد.

رئیس هیات تکواندو گیلان بیان کرد: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم هیات تکواندو دختران گیلان در هفته ششم به مصاف تیم هیات فلاورجان رفت که در نهایت موفق شد این حریفش را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دهد .

سترگی اضافه کرد: همچنین در هفته هفتم و پایانی این رقابت ها ، تیم هیات تکواندو گیلان رو در روی تیم قدرتمند هیات تکواندو شهرستان کرج دارنده مقام سوم این رقابت ها  قرار گرفت که در نهایت  به نتیجه مساوی شش بر شش برابر حریفشدست یافت.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی دهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان دختر کشور جام شکوفه های تکواندو، تیم های آکادمی تکواندو ابزار و یراق توسن، پروین تحریر تبریز، لوازم خانگی کن، هیات تکواندو استان گیلان، هیات تکواندو دورود، هیات تکواندو شهرستان فلاورجان، هیات تکواندو شهرستان محمدیه و هیات تکواندو شهرستان کرج حضور داشتند.

نظر شما