شناسهٔ خبر: 36516429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور:

پیگیری مطالبات موسسات قرآنی با سامانه اینترنتی سامان سرعت می گیرد

محمدی با بیان اینکه پیگیری مطالبات موسسات قرآنی با سامانه اینترنتی سامان سرعت می گیرد، گفت: اقدامات اتحادیه در راستای کارآفرینی بسیار قابل توجه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن محمدی مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور، امروز در آیین رونمایی از سامانه اینترنتی پیگیری مطالبات موسسات قرآنی «سامان» که در سالن جلسات قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر 5 هزار موسسه قرآنی به عنوان بزرگ ترین شبکه مدنی کشور تحت اشراف اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت به فعالیت های فرهنگی مشغول هستند.

وی با تاکید براینکه در حوزه فرهنگ باید از ظرفیت مردمی استفاده کرد تا موفق شد، ادامه داد: از اهداف مهم اتحادیه تشکل های قرآن و عترت تقویت ظرفیت های مردمی در حوزه قرآنی است.

مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور درباره نرم افزار ERP، گفت: این نرم افزار به جهت حذف کاغذ در فرآیندهای اداری و در راستای تسریع فعالیت ها، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری این اتحادیه راه اندازی شده که در آینده به شهرستان ها هم گسترش می یابد.

محمدی با بیان این مطلب که اتحادیه قرآن و عترت نخستین نهادی بود که چند ماه پیش سامانه شفافیت عملکرد مالی خود را راه اندازی کرد، ابراز کرد: با این سامانه می توان به راحتی هزینه کرد های اتحادیه را مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه اتحادیه با جدیت پیگیر مطالبات موسسات قرآنی است، عنوان کرد: براساس همین مهم سامانه ERP‌ راه اندازی شد تا مطالبات به صورت اینترنتی و با سرعت بیشتری پیگیری شود.

مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور ادامه داد: موسسات قرآنی می توانند مطالبات خودشان را از دستگاه های مختلف از طریق این سامانه پیگیری کنند.

محمدی با اشاره به دیگر اقدامات اتحادیه، خاطرنشان کرد: اتحادیه قرآن و عترت کشور در راستای کارآفرینی اقدامات قابل توجهی در حوزه تولید انجام داده که به زودی سامانه اشتراک گذاری فعالیت های تولیدی موسسات قرآنی نیز راه اندازی می شود.

یادآور می شود در پایان از سامانه اینترنتی پیگیری مطالبات موسسات قرآنی «سامان» رونمایی شد./813/پ202/ب1

نظر شما