شناسهٔ خبر: 36516408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید بر جبران امتیازات از دست رفته در دور برگشت

هیات رئیسه فدراسیون ناراضی از نتایج تیم ملی

نشست هیئت رییسه فدراسیون فوتبال برای بررسی عملکرد تیم ملی با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون فوتبال، نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عصر دوشنبه ۲۷ آبان در دفتر ریاست و با حضور همه اعضا برگزار شد.
در آغاز این جلسه، سرپرست تیم ملی گزارشی درباره نحوه آماده سازی، برنامه ریزی اردویی، اعزام تیم با پرواز چارتر، هتلینگ و سایر مباحث لجستیک مرتبط با تیم ملی برای دیدار مقابل عراق ارائه کرد.
در ادامه، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به صورت جداگانه از تلاش‌های صورت گرفته در بحث پشتیبانی، برپایی اردو و اعزام تیم ملی قدردانی کردند.
در همین حال، در نشست امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، اعضا از از نتایج و روند فنی تیم ملی در دو بازی اخیر ابراز نارضایتی  و بر ضرورت تغییر روند این تیم برای حضور موفق در بازی‌های آتی تصریح کردند.
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تاکید کردند با توجه به برگزاری سه مسابقه آتی تیم ملی در دور برگشت در تهران، فرصت مناسبی برای تیم ملی وجود خواهد داشت تا با برنامه ریزی دقیق و آنالیز لازم و استفاده از نظر ارزشمند و دلسوزانه کارشناسان و پیشکسوتان ارجمند و با حمایت هواداران تیم ملی حداکثر امتیازات کسب شود.

معرفی اعضای جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال
اعضای جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال تعیین شدند.
با معرفی هدایت ممبینی، رئیس کمیته داوران و تصویب هیات رئیسه فدراسیون در جلسه امروز آقایان فریدون اصفهانیان، اسماعیل صفیری، حسین نیرویار، علیرضا کهوری، حیدر شکور و خانم نادره درودیان به عنوان اعضای جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال انتخاب شدند.

نظر شما