شناسهٔ خبر: 36516371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان بوشهر؛

بررسی قیمت‌ها با حضور گشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی + گزارش

برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌ها پس از اصلاح قیمت بنزین، گشت‌های مشترک نظارتی و بازرسی در نقاط مختلف استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همه واحد تولیدی، خدماتی و صنفی مکلف به رعایت نرخ‌های مصوب هستند و هر گونه افزایش قیمت کالا و خدمات در استان بوشهر ممنوع است.

رضا جمالی افزود: بالغ بر ۲۰ تیم بازرسی روزانه قیمت‌ها را رصد و با متخلفان برخورد قانونی می‌کنند.

وی اضافه کرد: در روز‌های اخیر بیشترین شکایتی که به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش شده مربوط به افزایش قیمت کرایه خودرو‌های مسافربر درون شهری بوده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر هم گفت: هیچ مصوبه‌ای جدیدی مبنی بر افزایش کرایه تاکسی‌ها نداشته‌ایم و رانندگان حق افزایش کرایه را ندارند.

شجاعی‌پور از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایات خود را در خصوص تخلفات آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی به شماره ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند و تخلفات تاکسی‌های زرد درون شهری را به شماره ۱۲۷ شهرداری یا  سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر اطلاع دهند.

وی افزود: گشت‌های کنترل شهرداری نیز از صبح تا شب در سطح شهر فعال هستند و ضمن نظارت بر تاکسی‌های درون شهری آماده دریافت گزارش‌های همشهریان هستند.

 

<div id="video-display-embed-code_4185664"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2575043/4185664?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما