شناسهٔ خبر: 36516160 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ربیعی: مشکل اینترنت امروز یا فردا رفع می شود / رئیس جمهور با اصلاح قیمت بنزین خود را فدای کشور کرد

سخنگوی دولت با بیان اینکه من فکر می‌کنم رئیس جمهور خود را فدای مصالح مردم و کشور کرد، تصریح کرد: دولت تصمیمی که با تایید سران قوا و کارشناسان اتخاذ شد را عملی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اخبارسیاسی از سایت شهر خبر علی ربیعی در نشست خبری مشترک با مسئولین مربوط به طرح افزایش قیمت بنزین، اعلام کرد: من فکر می‌کنم رئیس جمهور خود را فدای مصالح مردم و کشور کرد؛ دولت تصمیمی که با تمام سران قوا و کارشناسان اتخاذ کرد را عملی کرد، تمام مبالغ حاصل از این طرح صرف اقشار کم درآمد می شود. طبق بخش خبر سیاسی وی ادامه داد: این مبلغ به همه مردم ایران اختصاص پیدا نمی‌کند. یک سیاست عادلانه کردن و برخورداری عادلانه در ذات این طرح نهفته است. مبارزه با قاچاق سوخت هم در این طرح در نظر گرفته شده است. چرا باید یارانه سوخت کشورهای دیگر را بدهیم.

به گزارش اخبارسیاسی وی افزود: دولت به انتقاداتی که در مورد افزایش تورم و باز توزیع منابع بوده توجه کرده و در این جلسه خدمت مردم توضیح داده خواهد شد. برخی در این جلسه و برخی در جلسات آتی توضیح داده می شود. متاسفانه دیدیم برخی به بهانه اجرای مصوبه اصلاح قیمت بنزین اقدام به اغتشاش، حمله به زیر ساخت ها ، اموال خصوصی مردم و تخریب مراکزی مثل بانک ها  کردند.

بر اساس اخرین اخبار ایران و جهان از سایت شهرخبر ربیعی گفت: در برخی از موارد گزارشاتی داشتیم که از سلاح گرم و سرد به صورت مکرر استفاده شده و متاسفانه ماموران ما حتی به گروگان گرفته شدند و برخی نیز به شهادت رسیدند این درحالیست که گزارشاتی داشتیم از تماس مردم که برای جلوگیری از آتش زدن پمپ بنزین ‌هاو  لطمه زدن به اموال عمومی تلاش داشتند. همچنین طبق خبر سیاسی وی ادامه داد: قطعا حساب معترضانی که ما چیزی به جز خدمت به آنها نداریم از این افراد جدا است. در این میان آمریکا که ظالمانه ترین اقدامات را علیه مردم ایران انجام داده، می گوید از مردم ایران حمایت می کند. بله آقای پمپئو که ظالمانه از تحریم دفاع کرده، معلوم است که از اغتشاش گران دفاع می‌کند.

به گزارش خبر های سیاسی سایت شهر خبر ربیعی گفت: همه می‌دانیم اصلاح قیمت حامل‌های انرژی همواره در ۶۰ سال تاریخ ایران مطرح بوده دلایل متعددی برای اثبات ضرورت اصلاح قیمت‌ها وجود دارد در شرایط تحریم‌ها و فشارها این اصلاح تلاش برای برقرای عدالت اجتماعی و بوده است. طبق خبرهای سیاسی ربیعی ادامه داد: در این شرایط درآمدهای دولت بسیار کاهش پیدا کرده است و تامین نیازهای کشور یکی از هنرهای دولت بوده است، علاوه بر این کارهای زیربنایی هم معطل نمانده است اما تامین حمایت معیشتی فقط از حل افزایش قیمت بنزین میسر بود راه دیگر افزایش مالیات بود که شاید فشار در این زمینه منطقی و علمی نبود این راه بهترین منبع برای اختصاص یارانه به اقشار پایین بود.

به گزارش اخرین اخبار ایران و جهان علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز در بخشی از نشست خبری خود، درباره زمان اتصال دوباره اینترنت در کشور، اظهار داشت: استان‌هایی که مشکل امنیتی ندارند طی امروز و فردا مشکل اینترنت‌شان حل خواهد شد.

اخبار سیاسی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.

 

نظر شما