شناسهٔ خبر: 36516096 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بارش برف تا چهارشنبه در تهران ادامه دارد، بارش‌های گسترده‌تر در راه است

سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش برف و باران در ۱۹ استان تا سه شنبه خبرداد و اعلام کرد: بارش‌های گسترده‌تر در راه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اخبار حوادث سایت شهر خبر و بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی امروز شنبه در استان های ساحلی دریای خزر بارش به صورت باران و برف ادامه می‌یابد و در برخی مناطق اردبیل،‌زنجان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی،‌دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش به صورت برف و باران پیش بینی شده است. طبق خبر زنده سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده فردا یکشنبه سواحل دریای خزر و در بخش‌هایی از غرب و مناطق مرکزی کشور باران، برف، وزش باد و در جنوب غرب و جنوب کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر،‌فارس و نواحی و مرکز خلیج‌فارس رگبار باران گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

به گزارش اخبار حوادث سایت شهر خبر اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز (شنبه) با کاهش قابل ملاحظه دما، شاهد استقرار توده هوای سرد تا چهارشنبه بر روی استان خواهیم بود که موجب یخبندان سطح زمین (به ویژه شب‌ها) خواهد شد. بر اساس بخش خبری حوادث امروز با فعالیت سامانه بارشی که به استان نفوذ کرده است شاهد آسمانی ابری همراه با بارش برف و باران و در بعضی ساعات مه و محدودیت دید خواهیم بود از فردا تا سه‌شنبه به تناوب آسمان استان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران یا برف و گاهی مه آلود(با احتمال رعد و برق) پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بخش حوادث روز سایت شهر خبر از صبح امروز بارش برف در تهران آغاز شده و گره ترافیکی در برخی مناطق تهران دردسرساز شده است. انتقادات به عملکرد مدیریت شهری اوج گرفته و شهروندان زیادی گلایه‌مند از وضعیت معابر و بزرگراه‌های تهران شده‌اند. بر اساس بخش خبر زنده سایت شهر خبر پیروز حناچی شهردار تهران در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد؛ بیان داشت: از ابتدای بارش برف در مرکز کنترل ترافیک حضور دارم و بر روند برف روبی و بازگشایی معابر مناطق درگیر، نظارت دارم. در برخی شریان‌های اصلی انسداد رخ داده که در تلاشیم با هماهنگی دستگاه‌ها آنها را بازگشایی کنیم.

به گزارش بخش حوادث روز ، رئیس پلیس راه تهران بزرگ از آمادگی کامل مأموران پلیس راه با توجه به بارش برف در محور‌های آزادراهی و جاده‌های منتهی به پایتخت خبر داد.طبق اخبار حوادث امروز رئیس پلیس راه تهران بزرگ تصریح کرد: مأموران پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به صورت فعال در معابر حضور داشته و با همکاری راهداری، با نمک‌پاشی و برف‌روبی به موقع سعی داشته تا مانع از ایجاد گره ترافیکی و بروز حوادث برای هموطنان شوند.

اخبار حوادث را از سایت شهر خبر دنبال کنید.

 

 

نظر شما