شناسهٔ خبر: 36515949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گلن جانسون: الکساندر آرنولد با اختلاف بهترین مدافع راست کنونی انگلستان است

شایان حاتمی

مدافع راست سابق لیورپول، در خصوص هم پستی های کنونی اش در فوتبال انگلستان صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - گلن جانسون، مدافع سابق لیورپول، به تمجید از ترنت الکساندر آرنولد پرداخت. 

به گزارش Goal، الکساندر آرنولد جوان از نظر گلن جانسون، با اختلاف بسیار زیاد، بهترین مدافع راست انگلستان و بهتر از اسامی همچون آرون ون بیساکا و ریس جیمز است. مدافع راست لیورپول با وجود داشتن 21 سال سن، تجربه زیادی دارد و تاکنون 100 بار با پیراهن قرمزها در میادین مختلف ظاهر شده است. جانسون که خود سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی انگلستان را در کارنامه اش دارد، در گفت و گو با Express، در پاسخ به این سوال که چه کسی بهترین مدافع راست کنونی انگلستان است، گفت: 

ترنت الکساندر آرنولد. او در حال حاضر مایل ها با گزینه های دیگر فاصله دارد. 

مدافع جوان لیورپول اما، باید انتظار رقابتی سخت را با آرون ون بیساکا، برای پوشیدن پیراهن تیم ملی انگلستان داشته باشد. هر چند که جانسون با وجود کیفیت بالای مدافع جوان منچستریونایتد، او را فول بکی مدرن نمی داند. جانسون اظهار داشت: 

آرون ون بیساکا چندان فول بک مدرنی نیست و گاهی اوقات، مانند مدافعی میانی است که در پست دفاع کناری بازی می کند. او مدافع خوبی است اما ویژگی های ترنت (الکساندر آرنولد) را ندارد. 

ریس جیمز جوان که انتظار می رود در این فصل و تحت هدایت فرانک لمپارد در چلسی، بیش از پیش به پیشرفت برسد نیز، یکی از اسامی است که می تواند کاندیدای حضور در پست دفاع راست تیم ملی انگلستان باشد. جانسون که یکی از طرفداران سرسخت مدافع 19 ساله آبی های لندن است، در خصوص او گفت: 

من می دانم که مردم از عملکرد ریس جیمز در چلسی تمجید می کنند و البته که گل او در مقابل آژاکس را دیدم. اگر او استعداد خود را نشان نمی داد در چلسی حضور پیدا نمی کرد و از طرفی شنیده ام که او انسان خوبی است. امیدوارم او بتواند فرم خوب خودش را حفظ کند و به طور معمول در ترکیب چلسی به میدان برود. 

نظر شما