شناسهٔ خبر: 36515868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی:

مسؤولان دغدغه‌های مردم را جدی بگیرند|تخریب کنندگان اموال عمومی، مردم نیستند

مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری گفت: مسؤولان دغدغه‌های مردم را جدی بگیرند و در جهت رفع مطالبات به حق آن‌ها گام‌های بیشتری بردارند.

صاحب‌خبر -
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به حوادث چند روز گذشته کشور اشاره کرد و با بیان این که جریان نفاق با سوء استفاده از شرایط به وجود آمده به دنبال ایجاد آشوب در کشور هستند، گفت: دست عوامل بیگانه و جریان‌های خارج نشین در حوادث این روز‌های کشور کاملاً مشهود است.
 
وی بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی دستگاه‌های امنیتی و قضایی با عوامل برهم زننده آرامش و امنیت در کشور تأکید کرد و افزود: رد پای عوامل بیگانه در این حوادث روز‌های اخیر به وضوح روشن است و نباید با اغتشاش گران و عوامل بیگانه مماشات صورت گیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که کسانی که اموال عمومی را تخریب و آرامش و امنیت مردم را سلب می‌کنند از معترضان نیستند، بیان داشت: این‌ها به طور حتم عوامل بیگانه و آشوب طلبانی هستند که از بیرون مرز‌های کشورمان دستور می‌گیرند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی از همان روز نخست صفوف خود را از این عوامل برهم زننده نظم و امنیت جدا کردند، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مردم کشورمان اماکن عمومی را تخریب نمی‌کنند و آتش نمی‌زنند.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که این بار نیز پرده‌ها کنار رفته و چهره واقعی آشوب طلبان و فتنه گران داخلی و خارجی بار دیگر نمایان شده است، تصریح کرد: کسانی که در این چند روز اخیر همه توان خود را برای بر هم زدن نظم و امنیت کشور به کار گرفتند بدانند که محصول این اقدامات آن‌ها وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران چهار دهه است که پای این انقلاب ایستاده اند، افزود: فشار، تحریم و تهدید دشمنان نتوانسته این مردم را از مسیر انقلاب خارج کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخورد قاطع با آشوب طلبان و اغتشاش گران خواسته و مطالبه مهم ملت ایران است، بیان داشت: دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه از همه توان خود در جهت برقراری نظم و امنیت در کشور و برخورد با بر هم زنندگان آرامش مردم بهره گیرند.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با تأکید براین که ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی اجازه سوء استفاده به دشمنان از وضعیت به وجود آمده نخواهند داد، خاطرنشان کرد: این مردم با موضع گیری بهنگام خود همه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن را خنثی و آن‌ها را رسوا خواهند کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی همچنین از مسؤولان خواست همه توان خود را درجهت مشکلات اقتصادی و همچنین گرانی و تورم به کار گیرند.
 
وی با بیان این که مسؤولان دغدغه‌های مردم را جدی بگیرند و در جهت رفع مطالبات به حق آن‌ها گام‌های بیشتری بردارند، گفت: مسؤولان بیشتر مراقبت کنند تا اصلاح نرخ بنزین موجب افزایش قیمت در بازار نشود./950/ت310/ب1

نظر شما