شناسهٔ خبر: 36515658 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نگرانی صهیونیست‌ها از روابط نزدیک و رو به گسترش حماس و جهاد

منابع صهیونیستی از ترس و نگرانی اشغالگران از گسترش روابط جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه یسرائیل هیوم در سرمقاله خود از ترس و نگرانی در رژیم صهیونیستی از گسترش روابط میان جهاد اسلامی و حماس و نزدیک شدن آنها به یکدیگر در برهه اخیر به ویژه پس از تنش اخیر(تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه) خبر داد.

دانیل سریوتی خبرنگار این رسانه در گزارش خود به جزئیات تماس تلفنی اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اشاره کرد که بر تعویق و گسترش همکاری نظامی و غیرنظامی میان دو جنبش تکیه کرد، وی همچنین به حضور هنیه در مراسم بزرگداشت ابوالعطا در محله الشجاعیه غزه اشاره کرد.

تحلیلگران صهیونیست : جهاد اسلامی هنوز حرف نهایی خود را نزده و موشک‌های بزرگی در اختیار دارد

واکنش‌های صهیونیست‌ها به تنش‌آفرینی اخیر ارتش خود علیه نوار غزه همچنان ادامه دارد، صهیونیستها پیش بینی می‌کنند که تسویه حساب گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در خصوص واکنش به ترور بهاء ابوالعطا هنوز پایان نیافته است.

الیؤور لیفی نویسنده و تحلیلگر روزنامه یدیعوت آحرونوت نوشت احساس قوی و ناراحت‌کننده‌ای دارم مبنی بر اینکه جهاد اسلامی هنوز حرف آخر خود را درباره ترور بهاء ابوالعطا فرمانده گردان‌های قدس نگفته است.

یک فرمانده تیپ نظامی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در جریان دیدار با مقامات شهرک صهیونیست نشین اشکول گفت موشک‌های بزرگی که برخی مناطق را درهم کوبید، ما آنها را به خوبی می‌شناسیم و می‌‌دانیم که جهاد اسلامی موشک‌های بزرگتری از آن در اختیار دارد.

جزئیات جدید درباره عملیات ترور بهاء ابوالعطا

 

خبر دیگر اینکه روزنامه یدیعوت آحرونوت شامگاه یکشنبه جزئیات جدیدی درباره عملیات ترور بهاء ابوالعطا فرمانده گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در غزه منتشر کرد. این رسانه نوشت ستاد مشترک ارتش اسرائیل تصمیم ترور ابوالعطا را روز شنبه دوم نوامبر گرفته بود.

بر اساس جزئیاتی که این رسانه رژیم صهیونیستی منتشر کرده است، ابوالعطا به منزلش آمد، آنگاه دستگاه امنیت کل(شاباک) فرمان(ترور) را در ساعت 3:59 صادر کرد به طوری که در آن زمان، نتانیاهو به کریاه رسید و هواپیمای ایتان موشکی از نوع نمرود را شلیک کرد و دیواری را هدف قرار داد که ابوالعطا بر روی تخت استراحت می‌کرد. موشک نمرود یک موشک هدایت شونده با لیزر است که می‌توان شب و روز آن را فعال کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما