شناسهٔ خبر: 36513160 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گمانه‌زنی درباره فهرست بعدی تیم ملی؛ احتمال دعوت از شجاع و اسماعیلی

یکی دو روز قبل بود که اعلام شد وحید هاشمیان قصد دارد با مارک ویلموتس برای دعوت از شجاع خلیل‌زاده به تیم ملی صحبت کند.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، گفته می‌شود احتمال دعوت از مدافع تیم فوتبال پرسپولیس برای اردوی بعدی تیم ملی خبرداده. به جز او فرشید اسماعیلی هافبک تیم فوتبال استقلال هم یکی از بازیکنانی است که ممکن است ویلموتس او را برای دیدار بعدی تیم ملی به اردو دعوت کند.

از دیگر تغییرات فهرست بعدی تیم ملی می‌توان به احتمال حذف مسعود شجاعی اشاره کرد. بازیکنی که اگر چه بعد از بازی با عراق پست گذاشت و وعده داد که تلاشش را دو چندان خواهد کرد، اما خبری تائید نشده درباره او منتشر شده مبنی بر آنکه آنقدر از اتفاقات بازی با عراق و انتقادات صورت گرفته از او ناراحت بوده که قصد داشته از تیم ملی خداحافظی کند، اما همبازیان او جلوی این اتفاق را گرفتند.

حالا باید دید طی این چند ماهی که تا دیدار بعدی تیم ملی مانده، کاپیتان مسعود چه تصمیمی خواهد گرفت؟ آیا او می‌خواهد کماکان در تیم ملی بازی کند یا اینکه قید این کار را خواهد زد؟ این وسط البته نظر مارک ویلموتس درباره این موضوع هم اهمیت زیادی دارد چرا که ممکن است شجاعی بخواهد کماکان در تیم ملی حضور داشته باشد، اما سرمربی تیم ملی روی نام او خط قرمز بکشد.

جدا از تغییرات در ترکیب تیم ملی، مدل برنامه‌ریزی مارک ویلموتس برای موفقیت در بازی‌های دور برگشت است. او برای دیدار حساس با عراق فقط ۲ جلسه تمرینی با تمام نفراتش برگزار کرد که نتیجه آن ناهماهنگی شاگردان او در دیدار با عراق بود و او اگر می‌خواهد تمام بازی‌های دور برگشت را ببرد باید تعداد جلسات تمرینی بیشتری برای شاگردانش در نظر بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما