شناسهٔ خبر: 36513146 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به دلیل بیماری قلبی مهاجری؛

نساجی مازندران مقابل استقلال مربی ندارد؟

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران این روزها شرایط جسمانی مناسبی ندارد و شاید نتواند در دیدار برابر استقلال حضور داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری سرمربی باتجربه تیم فوتبال نساجی مازندران روز گذشته به دلیل بیماری قلبی به بیمارستان مراجعه کرد و طبق توصیه پزشک حالا سه هفته باید در خانه برای بازگشت شرایط نرمال استراحت داشته باشد.

 

این مربی در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با شرایط خودش اینگونه توضیح می دهد :« یک طرف قلب من بزرگ شده و اگر دو سه روز دیرتر به بیمارستان مراجعه می کردم، احتمال پوسیدگی وجود داشت. خدا را شکر به خیر گذشت. تحت درمان بودم و دیروز به خانه آمدم.»

 

از مهاجری در مورد شرایط جسمانی اش پرسیدیم که او در این رابطه حرف هایش را ادامه داد و گفت:« می توانم راه بروم ولی باید استراحت کنم و تحت درمان هستم. تا دیروز روند درمانی ام با تزریقات و سرم بود، اما از دیشب این روند قطع شده و خوراکی شده  و با دارو جلو می روم. خوشبختانه روند تزریقی تمام شده و حالا باید سه هفته تحت درمان باشم.»

 

تیم فوتبال نساجی مازندران باید روز دوشنبه چهارم آذرماه در ورزشگاه وطنی به مصاف شاگردان استراماچونی برود و با شرایطی که سرمربی تیم میهمان دارد، حضور روی نیمکت تیمش در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. البته احتمال تعویق بازی های هفته یازدهم رقابت های فوتبال کشور وجود دارد و در این صورت مهاجری با زمان بیشتری که برای استراحت به دست می آورد، شاید بتواند تیمش را در دیدار حساس برابر استقلال همراهی کند.

نظر شما