شناسهٔ خبر: 36513099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران مطرح کرد:

۱۷۳ طرح نیمه کاره در حوزه گردشگری مازندران

آمل- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: هم اکنون ۱۷۳ طرح نیمه کاره گردشگری در مازندران وجود دارد و با تکمیل آنها بسیاری ازکمبودهای اقامتی و گردشگری رفع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله فرزانه ظهر دوشنبه  در نشست تخصصی سرمایه گذاری که با حضور حدود ۶۰ مجری و سرمایه گذار شهرهای آمل، محمودآباد، بابل و فریدونکنار و بابلسر در آمل برگزار شد، افزود: این اداره کل در راستای فراهم کردن زیرساخت های گردشگری و معرفی این استان در راستای ساری۲۰۲۲ اهتمام ویژه به تکمیل طرح های نیمه کاره خواهد داشت.

وی، طرح های اجرا شده و نیمه کاره گردشگری در مازندران را در بخش های صنایع دستی و رفاهی و خدمات گردشگری بیان کرد و ادامه داد: بسیاری از این طرح ها از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی عملا  رها شده بودند که با برگزاری نشست های تخصصی گردشگری در مناطق شرقی، غرب و مرکز مازندران و دعوت از سرمایه گذاران این شهرها درخواست ها و موانع توقف آنها بررسی و نهایتا تصمیم گیری خواهد شد.

افتتاح ۵۰ پروژه گردشگری تا پایان امسال

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون طرح های خوبی در حوزه گردشگری استان افتتاح شده است، اضافه کرد: در حال حاضر برای تکمیل ۱۷۳ طرح نیمه کاره بخش گردشگری مازندران به بیش از ۲۴هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

فرزانه، در عین حال از تکمیل و افتتاح حدود ۵۰طرح نیمه کاره گردشگری مازندران در سفر ماه آینده وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و تعدادی دیگر تا پایان امسال در استان خبر داد.

وی، یادآورشد: انتظار است که گوش به حرف های به حق و مطالبه جدی سرمایه گذاران داد تا از حضور آنها در جهت برطرف کردن نیازهای جدی گردشگری استان بهره برداری کرد.

نظر شما