شناسهٔ خبر: 36512995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

در شهرستان گرگان:

یادواره 600 شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان برگزار شد

یادواره 600 شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان در شهرستان گرگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه نینوا گلستان صبح امروز 27 آبان 98 در یادواره 600 شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان که با عنوان «همکلاسی آسمانی»  در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد گفت: پاسداشت ناموس ایرانی و دفاع از آن یکی از آرمان های شهدای والامقام در دوران دفاع مقدس بود.

معروفی ادامه داد: خون 196 هزار شهید در پای عفت، عزت و آبروی ایران و ایرانی به زمین ریخته است و نسل جوان امروز باید بتواند جبهه حق و باطل را تشخیص دهد که خدای نکرده از روی غفلت در زمین دشمن بازی نکند.

وی افزود: حافظان امنیت کشور نیز در حال حاضر و تحت هر شرایطی از ناموس و آبروی ایرانی دفاع می کنند.

 معروفی گفت: دشمن با تفرقه افکنی در پی ناامن کردن و دسیسه برای این کشور است لذا جوانان باید بسیار هوشمندانه عمل کنند تا گرفتار دام آنها نشوند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی به ویژه 600 آلاله شهید دانش آموز و فرهنگی گلستان گفت: وظیفه همه ما شناخت راه شهداست و خاصه وظیفه داریم تا نسل جوان را با آرمان های انقلاب و دفاع مقدس آشنا نماییم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان گفت: برای اینکه نسل جوان با روحیه ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس بیشتر آشنا شود تلاش کرده ایم تا با استفاده از ظرفیت اردو های راهیان نور این فرصت ارزشمند را برای نوجوانان و جوانان مهیا نماییم.

گفتنی است بیان خاطرات دوران دفاع مقدس، اجرای نمایش مادر شهید و شعرخوانی از دیگر برنامه این مراسم معنوی بود.

 

برای دیدن تصاویر بیشتر روی گالری کلیک کنید.

 

نظر شما