شناسهٔ خبر: 36512791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی :

رزمایش شکوه اقتدار با حضور ۱۰ هزار نفری بسیجیان برگزار می‌شود

بیرجند-معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: پنجم آذرماه رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت با حضور ۱۰ هزار نفری بسیجیان در خراسان‌جنوبی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارمهر، حمیدرضا برات‌زاده ظهر دوشنبه در نشست‌خبری اظهارکرد: به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس بسیج در خراسان‌جنوبی دو هزار و۶۵۰ برنامه توسطه رده‌های مختلف بسیج و سپاه استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در سی‌ام آبان‌ماه، اولین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت برنامه‌هایی چون آیین عطرافشانی مزار شهدا با عنوان عطر عاشقی، آغاز اعزام گروه‌های دوروزه جهادی برای ساخت مسکن محرومین و برگزاری جشنواره سرود انتظار اجرا می‌شود.

برات‌زاده ادامه‌داد: همچنین در دوم آذرماه با عنوان بسیج، اخلاق و معنویت نیز حضور بسیجیان رده‌های مختلف در مراسم نماز جمعه، برگزاری مراسم دعای ندبه با همکاری بسیج مداحان و برپایی میزخدمت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی را خواهیم داشت.

وی افزود: در سوم آذرماه با عنوان بسیج، علم و فناوری نیز جشنواره ققنوس به همت بسیج دانشجویی، همایش انقلابیون جوان در بیرجند، قائن، طبس و فردوس و همچنین گردهمایی فعالان فضای مجازی در محل حسینیه جماران برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی‌گفت: جشنواره غذایی سلامت در ۱۱ شهرستان خراسان‌جنوبی، جشن ازدواج اسلامی – ایرانی در مجموعه الغدیر، همایش جهادگران علم و فناوری نیز در سوم آذرماه برگزار می‌شود.

برات‌زاده اظهارکرد: در روز دوشنبه چهارم آذرماه با عنوان بسیج، فرهنگ و بصیرت نیز حدود ۴۰۰ نشست بصیرت‌افزایی در رده‌های مختلف بسیج در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: محوری‌ترین برنامه هفته بسیج نیز رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت است که در پنجم آذرماه با حضور ۱۰ هزار نفری بسیجیان خراسان‌جنوبی در حسینه شماره ۱و ۲ جماران در مرکز استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی‌گفت: در آخرین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، اقتصاد مقاومتی، و جهاد خدمت‌رسانی نیز اختتامیه همایش استانی گروه‌های جهادی برگزار می‌شود.

برات‌زاده یادآور شد: نمایشگاه خدمات بسیج نیز در روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه در حسینیه شماره ۲ جماران در مرکز استان برپا می‌شود.

نظر شما