شناسهٔ خبر: 36512708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی بسیج و به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان

جلسه هیات اندیشه ورز فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات کل استان سمنان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی بسیج ، جلسه هیات اندیشه ورز فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات کل استان سمنان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ؛ به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی بسیج ، جلسه هیات اندیشه ورز فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات کل استان سمنان با حضور مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ، مرتضی دهرویه رئیس شازمان بسیج کارمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ، ولی ا... شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج حوزه مرکزی ادارات کل استان سمنان ، سید محمدحسن موسویان معاون سیاسی حوزه نمایندگی سپاه استان سمنان و جمعی از فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات کل به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.
در ابتدای جلسه مجتبی جانعلی ضمن خوش آمد گویی با بیان اینکه ارزشهای دینی باید در بین کارکنان جاری باشد ، عنوان کرد: تجربه ثابت کرده که تعهد کاری همکارانی که مقید به نماز و ارزشهای دینی هستند بیش از سایرین بوده و باید تلاش نماییم روز به روز روحیه معنویت را در بین مجموعه افزایش داده زیرا این کارسبب مسئولیت پذیری بیشتر همکاران می شود.
وی افزود: نماز یک ارتباط شخصی فرد با خداوند متعال است که بابرگزاری آن به صورت جماعت میتوان علاوه براجرمعنوی آن روحیه کارجمعی وتیمی رادرپرسنل تقویت نمود.
مدیرکل ورزرش و جوانان استان سمنان با اشاره به این موضوع که نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب بسیار تاثیر گذار می باشد گفت : بسیج کارمندان در این خصوص می تواند کمک شایانی به دولت داشته باشد ، بسیج می تواند در ادارات و دستگاه های اجرایی در جهت ارائه خدمت بی منت به نیت تامین رضایت خداوند ، نگاه به حوائج مردم و حل آنها بعنوان باب رحمت الهی و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی به تقویت ادارات بپردازد و با انجام فعالیت های فرهنگی و عقیدتی مشکلاتی مثل ارتشاءوغیره راکاهش دهد.
وی همچنین به نقش بسیج اشاره کرد و گفت : بسیج نهادی در کنار سایر سازمان ها نیست ،بلکه در دل سازمان ها،جامعه ،مساجد و... است و هدف نهادبسیج درسازمانها کمک به مدیران برای تربیت کارمند نظام اسلامی واسلامی نمودن محیط ادارات می باشد.
جانعلی با اشاره به گام دوم انقلاب افزود: پیاده سازی برنامه های ابلاغی وزارت ورزش و جوانان و بومی سازی این برنامه ها با مشارکت اداره کل و سپاه استان صورت گرفته و جهت اجرای آن هماهنگی لازم در مراکز شهرستانهاو همچنین روستاها و مناطق کم برخوردار صورت پذیرفته است.
در پایان این جلسه توسط مسئولین سپاه استان از مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و عبدالعظیم نصیری سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اهدا لوح سپاس تقدیر و قدردانی شد.

نظر شما