شناسهٔ خبر: 36512697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سردار محبی: اغتشاشات دشمن حرکت نظام ‌جمهوری اسلامی ایران را ‌متوقف نمی‌کند

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اغتشاشات دشمن در کشور طی چند روز اخیر گفت: این اقدامات نه تنها حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهانی کردن انقلاب اسلامی متوقف نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار حسین محبی ظهر امروز در مراسم پایانی هجدهمین دوره مسابقات قرآن و مفاهیم خواهران شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد اظهار داشت: عکس‌العمل دشمنان، ورود اشرار به تجمعات اعتراضی مردم نسبت به تغییر قیمت بنزین، ایراد خسارت و قربانی شدن افراد بیگناه است.

وی اضافه کرد: این اقدامات نه تنها حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهانی کردن انقلاب اسلامی متوقف نمی‌کند بلکه حتی این حرکت، کند هم نمی‌شود.

وی ادامه داد: دشمن به انواع روش‌ها دشمنی خود را انجام می‌دهد که یکی از آنها نفوذ به صورت فیزیکی یا تلاش مذبوحانه آنها برای تغییر محاسبات و باورهای ما است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جهانی‌سازی انقلاب اسلامی گفت: اهداف بلندی را در چارچوب و مسیر  انقلاب اسلامی دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما ادامه انقلاب پیامبر(ص) و همچنین بر اساس آیات قرآن کریم، دین ما جهانی است، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب همین مسیر را دنبال می‌کند. حرکت ما در 40 سال دوم انقلاب اسلامی، جهانی و بستری برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) می‌باشد بنابراین تقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حرکت ما طبیعی است.

سردار محبی در ادامه خاطرنشان کرد: القای انگاره‌های دروغین و دوقطبی کردن جامعه از مصادیق دشمنی است و در همین چارچوب القا می‌کنند که اگر برجام نبود جنگ می‌شد یا اینکه مراوده با کشورهای جهان را مستلزم مذاکره با آمریکا می‌دانند.

وی افزود: فعالان قرآنی که رسالت روشنگری و تنویر افکار عمومی را بر عهده دارند نسبت به توجیه دیگران مبنی بر غلط بودن چنین انگاره‌هایی تلاش و مردم را متوجه کنند که این انگاره‌ها راه‌حل مشکلات و به نفع انقلاب اسلامی، نظام و مردم نیست، بلکه پیش بردن اهداف دشمن است.

معاون نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در ادامه بر اهمیت مسابقات قرآن و حضور پاسداران در مسابقات قرآنی تاکید و بیان کرد: خواهران شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسابقات اخیر قرآن کریم نیروهای مسلح پرچمدار مسابقات بودند به طوری که رتبه‌های بسیار خوبی کسب کرده و خوش درخشیدند. 

هجدهمین دوره مسابقات قرآن و مفاهیم خواهران شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز در محل مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد آغاز شد و امروز با معرفی نفرات برتر به‌کار خود پایان داد. 

پیش از این نهمین دوره مسابقات قرآن و مفاهیم ویژه خانواده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز طی روزهای 23 و 24 آبان ماه جاری در مشهد برگزار شده بود. 

انتهای پیام/282/ش

نظر شما