شناسهٔ خبر: 36512088 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

کسب رتبه نخست قصه خوانی استان گیلان در دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی و در رشته قصه خوانی، استان گیلان موفق شد رتبه نخست کشوری را از آنِ خود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نرگس دستیار با اشاره به این موفقیت گفت: در این همایش که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد،  « منیژه واحد قاضیانی » از لاهیجان در رشته « قصه خوانی» موفق شد  با ارائه اثر« گل بهار » مقام اول را کسب کند. وی افزود: در حاشیه برگزاری این همایش غرفه ای برای هریک از استان های کشور برپا شد که غرفه استان گیلان با معرفی جاذبه های گردشگری ، فرهنگی ، زیارتی و نیز نمایش آداب و رسوم ، صنایع دستی و آشپزی با استقبال حاضران روبرو شد.  

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان، با اشاره به حضور پرشمار علاقه مندان در دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی خاطرنشان کرد: در این همایش 1400 اثر هنری و علمی با نظر 80 داور مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت 400 اثر پذیرفته شد .

گفتنی است : در بخش مقالات و سایر بخش ها، آثار تعدادی از همکاران فرهنگی برای چاپ و انتشار در مجموعه مقالات برگزیده دومین همایش ملی کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی انتخاب شد . 

 

 

نظر شما