شناسهٔ خبر: 36511991 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

گوشی ردمی کی 30 به نمایشگر LCD با طراحی حفره روی صفحه مجهز می‌شود

معین کریمی / gizchina

صاحب‌خبر -

گفته می‌شود گوشی ردمی کی 30 (Redmi K30) بر خلاف نسل فعلی خود که به یک نمایشگر OLED مجهز است، از نمایشگر LCD با حفره روی آن بهره می‌برد.

گوشی‌های خانواده‌ی ردمی کی 20 محصولات جذابی برای بازار هستند. بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند آن‌ها را مبنای عرضه‌ی محصولات خود برای رقابت قرار داده‌اند. این محصولات دارای ویژگی‌هایی هستند که باعث شده است نه تنها آن‌ها در میان مشتریان، بلکه در میان گوشی‌سازها نیز به محصولات محبوبی تبدیل شوند. نمایشگر این گوشی از حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر خود برخوردار است.

علاوه بر این شیائومی علاقه‌مند است همیشه نوآوری‌ها را به گوشی‌های اصلی خود بیاورد. کاربران یک گوشی عالی با قابلیت‌های شگفت انگیز و برچسب قیمتی پایین را در محصولات این خانواده می‌توانند بیابند. ظاهرا سازنده همین استراتژی را برای نسل آینده‌ی ردمی کی 20 (یا همان شیائومی می 9 تی) در نظر گرفته است. با این حال امروز ما اخبار جالبی را در مورد Redmi K30 شنیده‌ایم. به نظر می‌رسد این گوشی از یک نمایشگر LCD با حفره‌ای روی آن برای میزبانی از یک دوربین سلفی و همچنین یک اسکنر اثر انگشت در کنار حاشیه‌ی خود بهره می‌برد.

گوشی ردمی کی 30 گوشی ردمی کی 30

رقابت گوشی ردمی کی 30 با آنر وی 30

دیدن این ویژگی‌ها اصلا عجیب به نظر نمی‌رسد. اما اگر با دقت بیشتری به آن‌ها نگاه کنیم، می‌توانیم شباهت‌هایی را به خصوص در بخش نمایشگر بین آن با گوشی آنر وی 30 هواوی ببینیم. شاید به همین دلیل است که لی جون، مدیرعامل شیائومی اعلام کرده است که از داشتن رقبایی مانند هواوی که هر روز هم این رقابت شدیدتر از دیروز می‌شود، خوشحال است.

گوشی ردمی کی 30 در سال 2020 میلادی وارد بازار خواهد شد. درست مانند رقیب آن گوشی آنر وی 30، هنوز اطلاعات دقیقی از آن در دست نیست. حداقل این را می‌دانیم که گوشی هواوی در تاریخ 30 نوامبر (9 آذر 98) رونمایی خواهد شد. اینک این سوال پیش می‌آید که اگر K30 قصد رقابت با V30 را داشته باشد، با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد.

ظاهرا Redmi K30 دارای حفره‌ای عریض روی نمایشگر خود برای میزبانی از دوربین دوگانه سلفی است. در زیر قاب، آن می‌تواند یکی از تراشه‌های 5G اسنپدراگون سری 7 را در بر گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما