شناسهٔ خبر: 36511853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اختصاصی/ نمایشگاه کتاب زنجان آذرماه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه کتاب زنجان از 11 تا 16 آذر در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

ابراهیم قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته نمایشگاه کتاب زنجان طی روزهای 11 تا 16 آذرماه در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی کاسپین برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: زمان برگزاری نمایشگاه در این بازه زمانی با موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران هماهنگ شده و برگزاری آن قطعی است و این نمایشگاه همچون سنوات گذشته با حضور ناشرانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد امکان استفاده از کتاب‌هایی که دسترسی آنها برای شهروندان وجود ندارد، است.

به گزارش فارس، جشن امضا و رونمایی از کتاب از نویسندگان و مولفان استانی، جلسات داستان خوانی، کارگاه‌های آموزشی شیوه ترویج کتابخوانی و برگزاری نشست‌های کتابخوان از جمله برنامه‌های جانبی است که در حاشیه نمایشگاه کتاب اجرا می‌شود.

گفتنی است، شهریورماه امسال اعلام شد، که پیشنهاد برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان برای روزهای 9 تا 14 آبان‌ماه داده شده است اما بنا به دلایلی این زمان به تعویق افتاد و قرار شد طی ماه‌های آتی برگزار شود.

انتهای پیام/73005/ق20

نظر شما