شناسهٔ خبر: 36510827 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بختیاری‌زاده: آماده‌سازی خوبی برای بازی با عراق نداشتیم/ فقط ویلموتس و شجاعی مقصران باخت تیم ملی نیستند

سهراب بختیاری‌زاده، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال اعتقاد دارد که تیم ملی برنامه آماده‌سازی خوبی برای دیدار با تیم ملی فوتبال عراق نداشته است.

صاحب‌خبر -

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال پس از شکست 2 بر یک برابر عراق در مرحله انتخابی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: ما باید تمام بازی‌های برگشت را ببریم و کارمان سخت است. با این حال باید امید داشته باشیم. قبل از بازی گفته بودم به دلیل شرایط خاص کشور عراق، بازی سختی با این تیم خواهیم داشت. دقیقاً همان شکل و شرایطی که برای بازی با بحرین وجود داشت، در بازی با عراق نیز دیده شد. ما در نیمه اول بهتر بودیم و پس از گلی که خوردیم، منظم بازی کردیم، اما نیمه دوم را از دست داده و مستحق پیروزی نبودیم.

«خودمان برای چنین بازی بزرگی آماده نکرده بودیم.»، وی با بیان این جمله افزود: پیش از بازی با عراق بحث‌ مالی مارک ویلموتس بود و شایعه شد که او استعفاء داده است و نمی‌خواهد به ایران بازگردد. این مسائل به تیم ملی ضربه زد و اجازه نداد تا برای بازی با عراق آماده باشد. عراقی‌ها از ما متحدتر بودند و از همه مهم‌تر اینکه ما چه قبل از بازی و چه در زمان برگزاری مسابقه به لحاظ آماده‌سازی بی‌نظم بودیم. تمرینات ما چند روز قبل از این بازی آغاز شد که خودش یک مسئله است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: شرایط سخت شده است و باید به مانند دوران سرمربیگری کارلوس کی‌روش که مجبور شدیم قطر و ازبکستان را شکست دهیم، برای این مرحله تمام بازی‌های برگشت را ببریم. از طرفی، نباید فقط ویلموتس و مسعود شجاعی را مقصر ناکامی برابر عراق بدانیم. باید به این شکست گروهی و جمعی نگاه کرد. انتقادها باید سازنده باشند و در راستای بهتر شدن تیم ملی. نباید قضاوت کنیم و اگر راهکار داریم، ارائه بدهیم.

بختیاری‌زاده در پایان گفت: اگر مشکلی بین فدراسیون فوتبال و کادر فنی وجود دارد، این مسائل را خیلی سریع حل کنیم و اجازه کار به مربی بدهیم. ضمن اینکه باید شرایطی فراهم شود که ویلموتس بیشتر کنار تیم ملی بوده و در فوتبال ما حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما