شناسهٔ خبر: 36510168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون استاندار کرمانشاه: واحد‌های صنفی و تولیدی اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمتی را ندارند‌

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: واحد‌های تولیدی و صنفی اجازه هیچگونه افزایش قیمتی را در استان ندارند.

صاحب‌خبر -

هدایت حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه ذخایر کالایی استان از جمله تولیدات داخلی یا وارداتی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و از نظر کالاهای مورد نیاز مردم نه‌تنها کمبودی وجود ندارد بلکه مازاد کالاهای تولیدی وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: به دنبال به‌دست آوردن بازارهای صادراتی هستیم که چرخ کارخانجات و مرغداری‌ها و واحد‌های تولیدی بهتر بچرخد.

حاتمی با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: قیمت بنزین چندان در قیمت تمام شده کالاهای استان تأثیر ندارد واحدهای تولیدی و صنفی اجازه هیچگونه افزایش قیمتی را ندارند.

وی افزود: گشت و شعبه ویژه تعزیرات راه‌اندازی شده است و امید داریم واحدهای صنفی و تولیدی شرایط مردم را درک کنند و شاهد سودجویی و سوءاستفاده افرادی خاص نباشیم.

معاون هماهنگ‌کننده امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بیان کرد: در صورت مشاهده موارد تخلف و سوءاستفاده از شرایط با شدیدترین وجه ممکن با آن‌ها برخورد و اعمال قانون می‌شود.

انتهای پیام/832/ش

نظر شما