شناسهٔ خبر: 36506620 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

صاحب‌خبر -

۱۸:۱۷

فعلا بحث تعطیلی مدارس تهران مطرح نیست

واحد مرکزی‌خبر نوشت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: فعلا بحث تعطیلی مدارس شهر تهران مطرح نیست.

محمد تقی زاده افزود: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس در استان و شهر تهران به خاطر سرمای هوا نگرفتیم و اگر تصمیم جدیدی گرفته شود، اطلاع رسانی خواهد شد.

Fararu.com Fararunews @
۱۸:۱۵

وزیر ارتباطات: پیگیر برقراری اینترنت هستیم

وزیر ارتباطات گفت: قطع اینترنت ضرر‌های فراوانی برای مردم و نظام داشته و دارد. شورای امنیت کشور بزودی نسبت به صدور مجوز برقراری اینترنت در کشور اقدام خواهد کرد و ما هم پیگیر هستیم.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سئوالی در مورد استقرار اینترنت ملی گفت: چیزی به نام اینترنت ملی وجود خارجی ندارد، شبکه ملی اطلاعات به معنای قطع اینترنت نیست و قطع اینترنت به کارکرد‌های شبکه ملی اطلاعات ضربه میزند.

جهرمی همچنین در خصوص پیشرفت شبکه ملی اطلاعات توضیح داد: الان بهترین قاضی مردمند، هر چند از ناراحتی مردم از قطع بودن اینترنت و مشکلات آن اطلاع دارم و به خودم نیز در این چند روز اجازه استفاده از اینترنت را ندادم، اما مردم قضاوت کنند که آیا خدمات داخلی آن‌ها بر شبکه ملی دچار اختلال شده است یا خیر. اگر زیرساخت شبکه ملی اطلاعات نبود خدمات ابری داخلی نداشتیم و بسیاری از زیرساخت‌هیای مهم دیگر امروز، شاید دو میلیون راننده تاکسی اینترنتی و مردم در عذابی بزرگ و مشکل بودند، بانک‌ها مختل بودند و بسیاری مباحث دیگر. زیرساخت شبکه ملی اطلاعات پیشرفت قابل توجهی داشته، اما بپذیرید که کار بنده و وزارتخانه‌ام تولید محتوا نیست. حتما پس از بهبود شرایط، مفصل با مردم صحبت خواهم کرد و گزارش کاملی از پیشرفت‌های شبکه ملی خواهم داد.

Fararu.com Fararunews @
۱۶:۵۳

(تصاویر) نخستین دادگاه متهمان قاچاق ۹۰ هزار میلیاردی کالا و ارز در مشهد 

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ۹۰ هزار میلیارد ریالی قاچاق کالا و ارز به اتهام اخلال در نظام اقتصادی ارزی کشور در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی در مشهد برگزار شد.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

 

 

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۶:۴۶

مالکان چند خودرو نهایتا یک سهمیه می‌گیرند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در حال حاضر سهمیه بنزین به چند خودرو برای یک فرد اختصاص می‌یابد. زمان می‌برد تا شناسایی کنیم که مثلا از چهار خودرو یک فرد به کدام آن سهمیه بدهیم. زمان کوتاهی این کار انجام می‌شود و نهایتا سهمیه به یک خودرو داده خواهد شد. 

وی افزود: 360 لیتر در 6 ماه به ازای خودروی شخصی سواری تعلق می‌گیرد تا این میزان سوخت می‌توانند به اندازه  6 ماه در کارت خود ذخیره کنند و پس از آن می‌سوزد. 

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۶:۳۷

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

امام جمعه شیراز: رضاخان نتوانست عمامه از سر آخوند بردارد، شما چگونه می‌گویید آخوند باید برود؟

لطف‌الله دژکام ظهر دوشنبه 28 آبان در جمع گروهی از علما و بسیجیان استان فارس در شیراز تاکید کرد که دیشب و امروز به شورای تامین و مسئولان امنیت فارس صراحتا اعلام کرده است که یا شورای تامین قادر به جمع کردن عده قلیل اغتشاشگران است یا از فردا شخصا وارد میدان خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی بسیجیان انقلابی، خطاب به اغتشاشگران گفت: ما انقلاب، دیانت، اسلامیت خود را حفظ خواهیم کرد، رضاخان با تمام قلدری‌اش نتوانست عمامه از سر آخوند بردارد، شما چه جایگاهی دارید که می‌گویید آخوند باید برود؛ هر آخوندی دزدی کند من و افراد انقلابی اولین دشمن او هستیم، بسیج و عاشقان نظام اسلامی هم دشمن او هستند؛ اما این‌که تابلوی بسیج را پایین می کشند، غلط می‌کنند، نمی نشینیم که هرکس هر کار دلش خواست بکند.

امام جمعه شیراز گفت: امروز مسئله اصلی مشکلاتی است که به لحاظ مالی و جانی متوجه همه شهروندان شده است؛ بسیاری از کسانی که در میدان حضور داشتند اعتقاد دارند که عوامل اصلی اغتشاشات شیراز، شیرازی و حتی استان فارسی نیستند.

او با بیان اینکه ادامه وضعیت کنونی به معنای به خطر افتادن جان و مال شهروندان و با مشکل مواجه شدن زندگی روزمره مردم است، افزود: موضوع مهم آنست که با این وضعیت چه باید کرد، تحلیل این‌که دلیل بروز این وضعیت چیست طولانی خواهد بود و امروز هم فرصت تحلیل نیست، امروز اگر کسی کوتاهی کرده نباید برگردد و خودش را توجیه کند، باید بگوید که کارم را درست انجام نداده‌ام اما جبران می کنم.

امام جمعه شیراز با تصریح این‌که همه در این نظر که هیچ یک از اتفاقات و حوادث اخیر در شیراز و دیگر نقاط اعم از تخریب اموال و آتش زدن‌ها درست نیست، گفت: مهم‌ترین کار امروز آنست که جلوی کار غلط گرفته شود؛ دیشب صراحتا در شورای تامین گفتم که اگر نمی توانید بگویید تا خودمان اقدام کنیم.

او اضافه کرد: اگر آنهایی که مسئولیت مستقیم دارند می توانند باید اقدام لازم را انجام دهند؛ زیرا مردم و بسیجیان که از مردم هستند مسئولیت مستقیم ندارند، اما اگر نمی توانند، خودمان می دانیم که چه بکنیم. (بیشتر بخوانید)

Fararu.com Fararunews @
۱۶:۱۲

سپاه: دستگیری ۱۵۰ نفر از لیدرهای مخل امنیت در استان البرز

سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه استان امام حسن مجتبی (ع)‌ استان البرز موفق به شناسایی و دستگیری ۱۵۰ نفر از لیدرهای مخل امنیت در این استان شدند.

به گزارش روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در حوادث ۲ روز گذشته، سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه استان البرز این افراد را شناسایی و دستگیر کردند.

برخی از این افراد اعتراف کردند که توسط افراد آموزش دیده در داخل و خارج از کشور اجیر شده و با دریافت مبالغی اقدام به آتش زدن و تخریب مراکز و اموال عمومی کردند.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۵:۵۴

وزارت بهداشت: اخلالگران ۳۲ آمبولانس را از بین بردند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: در روزهای اخیر که در برخی شهرها شاهد ناآرامی و خرابکاری اخلالگردان هستم، مهمترین دغدغه وزارت بهداشت رسیدگی سریع به مصدومان و زخمی هایی است که توسط اخلالگران آسیب می بینند اما متاسفانه در مواردی شاهد راهبندان و بسته بودن راه ها هستیم و امکان انتقال مصدومان و بیماران به مراکز درمانی با مشکل مواجه می شود.

جهانپور در گفتگو با ایرنا افزود: آشوبگران در روزهای گذشته تا صبح امروز بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به آمبولانس ها، خودروهای امدادی و پشتیبانی و برخی پایگاه های فوریت های پزشکی خسارت زدند و اخلالگران به ۳۲ آمبولانس و تعدادی خودروهای امدادی و پشتیبانی و پنج پایگاه فوریت های پزشکی شهری خسارت زدند.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۵:۴۸

دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران در تجمع روز گذشته

سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته تعدادی از دانشجویان معترض به حوادث اخیر و همچنین مشکلات روز جامعه در دانشگاه تهران تجمع کردند که بنابر اخبار رسیده، چند نفر از دانشجویان بعد از پایان تجمعات در بیرون از دانشگاه دستگیر شدند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حراست و مسئولان دانشگاه در حال پیگیری وضعیت دانشجویان دستگیر شده هستند، اظهار کرد: ما در حال بررسی این موضوع که دانشجویان توسط چه سازمان یا نهادی دستگیر شدند، هستیم.

Fararu.com Fararunews @
۱۵:۳۴

حمله با سلاح سرد به منزل و دفتر نماینده ولی فقیه در یزد

بر اساس اعلام دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد، شب گذشته ۲۶ آبان ماه تعدادی از اراذل و اوباش با سلاح سرد قصد تعرض و سوءقصد به منزل و دفتر آیت‌الله ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را داشتند، با مداخله مأمورین امنیتی ناکام ماندند.

چهار نفر از مهاجمین توسط نیرو‌های حفاظت دفتر امام جمعه و نیرو‌های امنیتی مستقر در محل، شناسایی و با درگیری مختصری پیش از آن که موفق به عملی کردن هدف خود شوند، دستگیر و تعدادی از آن‌ها نیز متواری شدند.

بر اساس این گزارش، از این افراد، دو فقره قمه و شمشیر، یک چاقوی ضامن‌دار و یک عدد موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط و به همراه دستگیر شدگان به مراجع مربوطه تحویل شد.

Fararu.com Fararunews @
۱۵:۲۶

(تصاویر) تخریب اموال عمومی در سنندج و اصفهان 

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

Fararu.com Fararunews @
۱۴:۵۹

اخطاریه هواشناسی درباره بارش سنگین باران و برف

سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای ضمن اشاره به بارش سنگین باران و برف در کشور تا دو روز آینده نسبت به بالا آمدن آب رودخانه‌ها و احتمال رخداد سیلاب هشدار داد.

امروز (۲۷ آبان ماه) در خلیج فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد بارش حداکثر بین ۴۰ تا ۷۰ میلیمتر، در نیمه غربی و جنوب فارس، چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان، گیلان و جنوب اصفهان حداکثر بین ۳۰ تا ۵۰ میلیمتر و شمال زنجان و جنوب شرق اردبیل حداکثر بین ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۲۸ آبان ماه) بارش در خلیج فارس، بوشهر، غرب و جنوب فارس حداکثر بین ۴۰ تا ۶۰ میلیمتر، گیلان و مازندران حداکثر بین۳۰ تا ۵۰ میلیمتر، در هرمزگان، شمال زنجان و جنوب شرق اردبیل حداکثر بین ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر و در تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، سمنان، شمال یزد حداکثر بین ۱۵ تا ۲۵ میلیمتررخ می‌دهد.

چهارشنبه ( ۲۹ آبان ماه) بارش در مازندران حداکثر بین۴۰ تا۶۰ میلیمتر، گلستان حداکثر بین ۳۰ تا ۴۵ میلیمتر، در هرمزگان، شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان حداکثر بین ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر و در سمنان، یزد، کرمان، غرب خراسان رضوی حداکثر بین ۱۵ تا ۲۰ میلیمتر پیش‌بینی‌ می‌شود. (جزئیات بیشتر)

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۴:۵۴

سخنگوی دولت: مشکل اینترنت امروز یا فردا رفع می‌شود

ربیعی، سخنگوی دولت، در نشست خبری امروز در خصوص قطعی و محدودیت اینترنت گفت: وقتی اعتراضات صورت گرفت، مشکل اینترنت نداشتیم اما زمانی که با هدایت شبکه‌های معاند برخی اغتشاشاگران در بزرگراه سنگ خالی کرده و راه را مسدود کردند، شورای امنیت کشور تصمیم گرفت و به اپراتورها ابلاغ کرد برای جلوگیری از سوءاستفاده اغتشاشگران اینترنت محدود شود.

ربیعی با تاکید بر این که زندگی مردم نباید مختل شود، گفت: دولت نیز در این زمینه تلاش کرد و اکنون شبکه نظام بانکی و تاکسی‌های اینترنتی مشکلی ندارند.

به گفته سخنگوی دولت، ‌جاهایی که با زندگی روزمره مردم در ارتباط هستند مشکلات آنها حل شده است و تلاش می‌کنیم مشکلات ظرف امروز و فردا در سایر استان‌ها نیز به حالت عادی برگردد.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۴:۴۷

غارت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ۲ شهر استان تهران

عصر ایران نوشت: در حاشیه اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی از شهرستان های اسلامشهر و بهارستان و محدوده جاده قدیم تهران - ساوه (جاده ساوه) در جنوب غرب استان تهران، خسارت های جدی به بانک ها، پمپ بنزین، ادارات دولتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای وارد شد.

 در شهر‌های نسیم ‎شهر، گلستان، سلطان‌آباد و سبزدشت واقع در شهرستان بهارستان نیز فروشگاه های جانبو، افق کوروش و رفاه با حمله و غارت کامل روبه رو شدند.

بیشتر این حمله‌ها در چند شب اخیر و بعد از تاریک شدن هوا اتفاق افتاد، زمانی که برق تیر چراغ برق خیابان‌ها خاموش شد. برخی از معترضان در اصلی فروشگاه را شکستند و با ورود به فروشگاه همه اجناس آن را تخلیه کردند.

در حمله به فروشگاه جانبو محله سبزدشت شهر گلستان (استان تهران) همه اجناس فروشگاه حتی یخچال، سبدها، دوربین های مداربسته، جک پالت و پوز هم به غارت رفت. در نزدیک فروشگاه افرادی با اجناس و کالا‌های غارت شده در حال فرار قابل مشاهده بودند. یک نفر هم داد می زد تخفیف 100 درصدی جانبو. برخی هم کالا‌ها را در خودرو خود می‌گذاشتند و دوباره برای آوردن جنس بیشتر به فروشگاه برمی گشتند.

Fararu.com Fararunews @
۱۴:۴۰

(تصاویر) نابودی ۱۳هزار جلد کتاب در آتش آشوب‌طلبان

در جریان سوء استفاده عناصر آشوبگر از اعتراضات مردمی در شنبه شب، «کتابخانه تفکر» شهرستان شهریار به دست آشوبگران به آتش کشیده شد و حدود ۱۳۰۰۰ جلد کتاب در آتش جهل و کینه سوخت. خسارت وارده به این کتابخانه در حدود ۲۰ میلیارد ریال ارزیابی می شود.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۴:۱۸

تکذیب کشته شدن ۲ نفر در شهرستان بهمئی کهگیلویه و بویراحمد

سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، در واکنش به شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن دو نفر در شهرستان بهمئی گفت: این موضوع از اساس کذب محض است.

وی در گفتگو با ایسنا، از مردم استان خواست تا اخبار واقعی را از زبان مسئولان و رسانه‌های رسمی دنبال کنند و به چنین شایعات و اخبار کذبی توجه نکنند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادث اخیر در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که هر چند اعتراضاتی در سطح استان بود اما شاهد کمترین تنش و یا آسیب رساندن به اموال عمومی بودیم، تصریح کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همچون همیشه فهیم و با درایت در این قضیه عمل کردند تا اخلال‌گران امنیت و آرامش جامعه نتوانند از وضع موجود سوء استفاده کنند.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۴:۱۱

دستورالعمل عدم افزایش قیمت کالا و خدمات ابلاغ شد

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در ابلاغیه‌ای دستورالعمل عدم افزایش قیمت کالا و خدمات را تا اطلاع ثانوی ابلاغ کرد. در این ابلاغیه آمده است:

در راستای ابلاغ مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر اصلاح نرخ بنزین و نیز در راستای هم افزایی و استفاده از پتانسیل‌های آن انجمن، اتحادیه، شرکت درجلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و به تبع آن اجحاف در حق مصرف کنندگان ضروری است ضمن رصد و پایش مستمر بازار موضوع در اسرع وقت به کلیه واحد‌های تحت پوشش اطلاع رسانی شود.

با توجه به اهتمام ویژه تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه در برخورد با تخلفات و درصورت هرگونه افزایش قیمت در شرایط کنونی و یا هرگونه اقدامی که موجب اخلال دربازار گردد اقدامات لازم از سوی سازمان حمایت و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان معمول و حسب هماهنگی‌های بعمل آمده، با دستگاه‌های متخلف در حداقل زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۴:۰۱

سخنگوی دولت: امشب مبالغ حمایتی برای ۲۰ میلیون نفر پرداخت می‌‌شود

علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد طرح اصلاح قیمت بنزین با اعلام اینکه امشب مبالغ حمایتی معیشتی برای ۲۰ میلیون نفر پرداخت می شود، گفت: همگان بخوبی می دانند اصلاح قیمت بنزین از موضوعات مهم چالش برانگیز بوده است.

ربیعی تاکید کرد: امکان تامین معیشت مردم در این شرایط تنها از طریق اصلاح قیمت بنزین بود راه دیگر افزایش مالیات بود که تبعاتی بر تولید کشور داشت. با اصلاح قیمت بنزین یارانه اقشار برخوردار به اقشار ضعیف اختصاص می یابد. خانوارهای برخوردار ۲۳ برابر اقشار ضعیف از یارانه بنزین برخوردار می شدند.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۳:۵۴

آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی سال ۹۸ از امروز

شرکت‌کنندگان در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور برای سال ۹۸ از امروز دوشنبه، ۲۷ آبان ماه جاری می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرای کشور روز پنجشنبه، ۳۰ آبان ماه در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری این آزمون به این شکل است که درهای ورود به جلسه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح و در نوبت عصر از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه بسته خواهد شد.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۳:۵۰

مصباحی مقدم: نمایندگان از طرح افزایش قیمت بنزین مطلع بودند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: افزایش قیمت بنزین ضرورت داشت و این افزایش، اثر هزینه‌ای ندارد. کاهش مصرف بنزین، افزایش صادرات بنزین، افزایش درآمد ارزی، کاهش ترافیک و آلودگی و افزایش خدمات حمل و نقل عمومی از اثرات مثبت این طرح است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا نمایندگان مجلس از اجرای این طرح بی خبر بودند خاطرنشان کرد: آقای مصری نایب رئیس دوم مجلس 5 جلسه در این ارتباط با حضور کارشناسان وزارت‌خانه‌های مرتبط برگزار کرد و دو ماه پیش گزارش خود را در صحن غیر علنی ارائه کرد. من هم به عنوان مدعو در آن جلسه حضور داشتم و همان موقع از این طرح مطلع شدم. حتی نمایندگان پیشنهاد کردند که اجرای طرح به بعد از انتخابات مجلس موکل شود. نمایندگان از اجرای این طرح مطلع بودند ولی شاید زمان دقیق آن را نمی‌دانستند. سناریوهای مختلف در جلساتی که نایب رئیس دوم برگزار کرده بود مورد بررسی قرار گرفته بود.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۳:۴۶

سپاه پاسداران: با ادامه هرگونه ناامنی قاطعانه برخورد خواهیم کرد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به حوادث و رخدادهای پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، طی بیانیه ای با قدردانی از تیزهوشی و بصیرت مردم در تشخیص و افشای نقشه شوم دشمن و جداسازی مطالبات و صف اعتراض از اغتشاشگران تاکید کرد: با ادامه هرگونه ناامنی و اقدامات مخل آسایش و آرامش مردم قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با نصب العین قرار دادن منویات حکیمانه و نافذ مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) در ماجرای اخیر و قدردانی از تیزهوشی و بصیرت شما مردم شریف در تشخیص و افشای نقشه شوم دشمن و جداسازی مطالبات و صف اعتراض خود از اغتشاشگران و آشوب طلبان و کمک به برقراری امنیت و آرامش شهری و تاکید بر اهمیت وحدت، یکپارچگی و عزم همه قوا برای روشنگری، شفافیت و پاسخ به مطالبات به حق مردمی، حفظ امنیت کشور و حراست از گوهر آرامش و ثبات جامعه را در تعامل، همکاری و هم افزایی با سایر نیروهای مقتدر مسلح، انتظامی و امنیتی، وظیفه شرعی و قانونی خود دانسته و عنداللزوم با ادامه هرگونه ناامنی و اقدامات مخل آرامش و آسایش مردم برخورد قاطعانه و انقلابی خواهد کرد.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۳:۴۳

شایعه روز؛ رقابت های لیگ برتر به تعویق می‌افتد؟

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در حالی روز پنجشنبه آغاز می‌شود که در برگزاری مسابقات این هفته ابهاماتی ایجاد شده است. همچنین برخی رشته‌های ورزشی برگزاری رویداد‌های خود را متوقف کردند.

به گزارش خبرورزشی، تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و ماشین سازی تبریز آغاز کننده هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال هستند که طبق برنامه باید از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه این هفته در سیرجان به مصاف هم بروند.

علاوه بر پنجشنبه، تقویم هفته یازدهم روی روز‌های جمعه، یکشنبه و دوشنبه هفته بعد هم تنظیم شده است، ولی برگزاری این مسابقات در ابهام قرار دارد.

باتوجه به لغو هفته ششم لیگ برتر والیبال، لغو پنج دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال و همچنین منتفی شدن برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان کشور، این احتمال وجود دارد که مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال هم برگزار نشود.

همچنین این احتمال وجود دارد که مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد هم لغو شود.

این در حالی است که درخواست برای عدم برگزاری مسابقه تیم‌های ذوب آهن با فولاد خوزستان در اصفهان ارائه شده است و شرایط میزبانی سیرجان برای بازی با ماشین سازی هم امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۳:۳۷

کسانی که خود را مشمول کمک معیشتی می‌دانند از امشب ثبت‌نام کنند

در نشست خبری سخنگوی دولت , مسئولان مرتبط با اصلاح قیمت بنزین اعلام شد پرداخت اولیه کمک معیشتی از امشب شروع می شود و کسانی که خود را مشمول می دانند از طریق درگاه اینترنتی و کد ussd6369 ثبت نام کنند.

بر اساس اعلام میدری معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی 72 درصد مردم مشمول پرداخت می‌شوند.

میدری ادامه داد: این طرح که مشمولان آن حدود ۶۰ میلیون نفر هستند شامل بازنشستگان، بیمه های بازنشستگی و حقوق بگیران ثابت است.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۳:۰۷

(تصاویر) آتش زدن حوزه علمیه کازرون در جریان اعتراضات

مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) در شهرستان کازرون هدف حمله معترضان قرار گرفت و به آتش کشیده شد.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

 

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

Fararu.com Fararunews @
۱۳:۰۰

قیمت خودروهای هیبریدی تا ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

بازار خودرو پس از سهمیه‌بندی بنزین راکد شد اما قیمت‌ها از پنج میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان رشد کرد؛ به گونه‌ای که خودروهای محدوده قیمتی تا ۱۰۰ میلیون تومان حدود پنج میلیون تومان، خودروهای محدوده ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی، بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان و خودروهای خارجی بالای ۳۰۰ میلیون تومان، حدود ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی افزایش داشت.

بررسی قیمت خودروهای داخلی و خارجی در نخستین روزهای پس از سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین، حاکی از افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی خودروهای هیبریدی در بازار است.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۲:۲۶

رئیس بسیج: نیرو‌های امنیتی با سعه صدر برخورد کردند

سردار سلیمانی درباره تجمعات اعتراضی برگزار شده در برخی نقاط کشور گفت: در عصر روز شنبه کانون‌های شرارت و دستبرد به اموال مردم ایجاد شد، اما اینبار هم توطئه آمریکا شکست خورد. البته تمام این اقدامات با هوشیاری مردم نا کام ماند و مردم ما با این افراد و گروه‌ها همکاری نکردند. عوامل اصلی این تحرکات شناسایی و دستگیر شده اند و نیرو‌های امنیتی با سعه صدر با این اتفاقات برخورد کردند و در بسیاری جا‌ها هم مردم خودشان با این عوامل برخورد کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان اظهار کرد: بسیج به عنوان نیروی مردمی پشتیبان همه دستگاه‌های نظام است و شبکه‌های مردمی همیشه در امتداد دستگاه‌های مسئول قرار می‌گیرند. اگر نیروی انتظامی هم در این موضوع نیاز به کمک داشته است بسیج در حد توان به ناجا کمک کرده است. اگر جایی لازم بوده است بنابر مصوبه شورای تامین استان‌ها بسیج وارد عمل شود با اقتدار وارد عمل شده و در آینده هم همینطور خواهد بود.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۲:۲۱

جزئیات سهمیه‌بندی بنزین سواری‌های کرایه عمومی

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد که سهمیه‌بندی بنزین سواری‌های کرایه عمومی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که پس از شارژ کارت سوخت آن‌ها تا پایان آبان‌ماه براساس پیمایش آن‌ها برنامه‌ریزی شده و سقف مشخصی ندارد.

عبدالهاشم حسن‌نیا - معاون وزیر راه و شهرسازی - در این باره به ایسنا گفت: در حوزه خودروهای حمل و نقل عمومی مانند سواری‌های کرایه بین شهری دو ماه به صورت آزمایشی پیمایش آن‌ها رصد می‌شود و پس از دو ماه براساس پیمایشی که انجام داده‌اند به آن‌ها بنزین با قیمت لیتری ۱۵۰۰ تومان داده می‌شود و در این شرایط ممکن است سهمیه سوخت یک خودرو تا بیش از ۱۵۰۰ لیتر هم برسد. (جزئیات بیشتر)

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۲:۱۸

سها مرتضایی بازداشت شد

دبیر سابق شورای صنفی مرکزی دانشگاه تهران، شب گذشته در خوابگاه دختران دانشگاه تهران بازداشت شد.

به گفته شاهدان عینی، دو نفر دیگر از دانشجویان که همراه وی بوده‌اند نیز بازداشت ‌شده‌اند.

مرتضایی دبیر سابق شورای صنفی مرکزی دانشگاه تهران و دانشکده حقوق و علوم سیاسی بوده است. وی دی‌ماه سال ۹۶ نیز بازداشت و در سال جاری با حکم دادگاه انقلاب به ۶ سال حبس تعزیری و دو سال محرومیت از عضویت در احزاب و گروه‌ها و دسته‌ها سیاسی در دادگاه بدوی محکوم شده بود.

وی پیش‌ازاین درباره علت ستاره‌دار شدن خود به ایرناپلاس گفته بود: من رتبه ۱۰ کنکور دکتری امسال رشته علوم سیاسی هستم، اما در کارنامه من نقص در پرونده ذکر شده بود. به همین دلیل به سازمان سنجش مراجعه کردم و در آنجا با دو نامه از وزارت اطلاعات و حراست دانشگاه تهران مواجه شدم که در آن درخواست کرده بودند در این دانشگاه پذیرش نشوم.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۲:۰۹

 دانشگاه شیراز فردا و پس‌فردا هم تعطیل اعلام شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد که همه کلاس‌های این دانشگاه طی روز‌های سه‌شنبه ۲۸ و چهارشنبه ۲۹ آبان‌ماه تعطیل است.

دکتر جواد تشخوریان عنوان کرد: علاوه بر تعطیلی کلاس‌های دانشگاه شیراز در بازه زمانی اعلام شده، همه امتحانات این هفته نیز تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

 از ابتدای هفته جاری کلاس‌های دانشگاه شیراز تعطیل اعلام شده بود.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

 

Fararu.com Fararunews @
۱۲:۰۵

سفیر آمریکا در آلمان: ما بر کمک به مردم ایران متمرکز هستیم

بی‌بی‌سی فارسی مطلع شده که مقامات ارشد کاخ سفید و وزارت خارجه آمریکا در روز یکشنبه چند جلسه اضطراری درباره اوضاع ایران داشته‌اند و واکنش دولت آمریکا، امکان کمک به مردم و امکان برقراری ارتباط اینترنت را بررسی کرده‌اند.

ریچارد گرنل سفیر آمریکا در آلمان در توئیتر به فارسی نوشت: "امروز چندین و چند تماس با مقامات و همکارانم در کاخ سفید و وزارت خارجه داشتم. ما بر کمک به مردم ایران متمرکز هستیم. آنها از این رژیم رنج بسیار کشیدند."

آقای گرنل امروز صبح هم مضمون مشابهی را به انگلیسی توئیت کرده و گفته بود که آمریکا و اروپا توان فنی برقراری اینترنت در ایران را دارند.

Fararu.com Fararunews @
۱۲:۰۱

دستور جدید روحانی به همه دستگاه‌ها: حتی تقاضای گرانی هم ندهید

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رئیس جمهور روز گذشته در جلسه هیئت دولت به همه وزرای دولت ابلاغ کرد که حتی نباید تقاضای افزایش قیمت شود، گفت: بنابراین حتی اگر درخواستی برای افزایش قیمت صورت گیرد، حتما ستاد تنظیم بازار آن را نخواهد پذیرفت.

رحمانی با بیان اینکه جلوگیری از افزایش قیمت ‌ها را از خودمان شروع کردیم، بیان داشت: براین اساس اعلام شد تا مجوز افزایش قیمت دستگاه‌های دولتی حتی اگر در روزهای قبل این مجوز گرفته شده لغو شود.

وی با اشاره به اینکه تاکید ما همیشه بر این موضوع بوده است که روند کنترل  قیمت‌ها از مرحله تولید باید انجام شود، گفت: یکی از دلایل ایجاد سامانه ها دستیابی به همین هدف بوده که با توجه به شرایط فعلی باید روند تکمیل سامانه‌ها سریع‌تر انجام شود. 

رحمانی با اشاره به برگزاری جلسات روزانه تنظیم بازار بیان داشت: در این جلسات سهمیه‌های مختلف بنزین مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر لازم باشد سهمیه برخی افزایش و برخی ممکن است کاهش یابد، همچنین عده‌ای که از قلم افتاده‌اند در این جلسات در مورد آنها تصمیم‌گیری و مشمول طرح جدید بنزین خواهند شد. 

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

 

Fararu.com Fararunews @
۱۱:۵۵

عقب‌نشینی دلار در بازار امروز

 بازار تهران امروز شاهد افت قیمت دلار در مقایسه با روز‌های گذشته بود. دلار در بازار امروز تهران، به ۱۲،۴۶۰ (دوازده هزار و چهارصد و شصت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۱.۱۲ درصدی داشته است.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر نیز در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون ۲۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۲۳۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۳۱ هزار ۲۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۶۸ دلار قیمت خورد.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۱:۴۸

تحلیل کیهان از عوامل برپایی "آشوب" در کشور

حسین شریعتمداری در بخشی از یادداشت  امروز خود در روزنامه «کیهان» نوشت: چه کسانی و یا کدام کانون‌ها و مراکز داخلی و خارجی از این اقدام آسیب می‌بینند که برای پیشگیری از آن اراذل و اوباش را به خیابان‌ها می‌ریزند تا روی موج مطالبات مردم سوار شوند و با برپایی بلوا و آشوب آب را گِل‌آلود کرده و از آن ماهی مطلوب خود را صید کنند؟!

پاسخ این سؤال روشن و خالی از ابهام است. کسانی که از عدم مدیریت مصرف بنزین و برباد رفتن سرمایه و ثروت ملی سود می‌برند. حرامخواران داخلی اراذل و اشرار را برای برپایی آشوب و بلوا اجاره می‌کنند و دشمنان بیرونی، حمایت سیاسی و تبلیغاتی و مدیریت کلان آشوب را بر عهده می‌گیرند...

بخشی از مردم و توده‌های عمدتاً محروم کشور نیز در شمار معترضان هستند. این طیف نه فقط اهل آشوب و خسارت به اموال عمومی نیستند بلکه افراد انقلابی و مؤمنی هستند که با آشوبگران مرزبندی مشخصی نیز دارند.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۱:۳۹

نام‌نویسی دور جدید اعزام به عتبات آغاز شد

نام‌نویسی اعزام کاروان‌های زیارتی به عتبات امروز پس از حدود یک ماه توقف، آغاز شد. بر همین اساس متقاضیان سفر به عتبات می‌توانند از امروز به مراجعه به دفاتر زیارتی اقدام به نام‌نویسی کنند.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اعزام کاروان‌های زیارتی سازمان حج و زیارت به عتبات از ۳ آذرماه آغاز می‌شود و با توجه به برخی ملاحظات دو کشور، در این دوره اعزام زمینی به عتبات پیش‌بینی نشده است و تنها سفرهای هوایی در نظر گرفته شده است.

دور جدید نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات که از ۳ تا ۱۴ آذرماه صورت می‌گیرد و زائران می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده در کاروان‌هایی که ظرفیت محدودی نیز دارند، اقدام به ثبت‌نام کنند.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۱:۲۳

(تصاویر) تخریب و خسارت‌ به اموال عمومی در جریان اعتراضات

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

Fararu.com Fararunews @
۱۱:۱۷

واکنش احمد توکلی به سهمیه‎بندی بنزین

احمد توکلی نماینده سابق مجلس تاکید کرد: تصمیم دولت در سهمیه بندی بنزین قابل دفاع است، اما به شکل بد و نامناسب آن را به اجرا درآورد و جزئیات و مکمل‌های لازم را ندید بنابراین عده‌ای اگر بخواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند مطمئن باشند این ماهی بر آن‌ها حرام خواهد شد، چون آن‌ها در این وضعیت نه تنها مرهمی بر زخم مردم نمی‌گذارند بلکه سعی می‌کنند نمک به زخم مردم بپاشند. اگر کسی با نیت سوءاستفاده انتخاباتی اظهارنظر یا کاری کند، نباید او را تحویل گرفت.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۰:۴۰

جزئیات تخلف 16 میلیون یورویی در حوزه تجهیزات پزشکی

وزیر بهداشت گفت: طبق بررسی‌های انجام شده یک ماه قبل مشخص شد شرکت‌های دریافت کننده ارز تجهیزات پزشکی نتوانسته‌اند اسنادشان بالغ بر دریافت 16 میلیون و 400 هزار یورو از ارزهای دریافتی را به ما ارائه کنند و ما نیز نتوانستیم به این اسناد دست پیدا کنیم.

سعید نمکی به فارس گفت: تمام این شرکت‌ها به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند و دستگاه قضا در حال پیگیری این تخلفات است.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

 

Fararu.com Fararunews @
۱۰:۲۸

حمایت کاخ سفید از اعتراضات در ایران

کاخ سفید با انتشار بیانیه‌‍ای از اعتراضات در ایران حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال اظهارات حمایت آمیز مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره حوادث چند روز گذشته در ایران، کاخ سفید نیز طی بیانیه‌ای این مواضع را تکرار کرد.

کاخ سفید در بیانیه کوتاه خود آورده است: «ایالات متحده از مردم و اعتراضات مسالمت جویانه آنها علیه حکومت حمایت می‌کند. ما استفاده از نیروی کشنده و محدودیتهای شدید علیه اعتراضات را محکوم می‌کنیم.»

این بیانیه در ادامه مدعی شده است، «ایران به طور متعصبانه در حال ادامه برنامه هسته‌ای و برنامه موشکی خود است و از تروریسم حمایت میکند و یک ملت پرافتخار را تبدیل به حکایت هشداردهنده‌ دیگری کرده که وقتی طبقه حاکم مردم خود را رها می‌کند و به دنبال ثروت و قدرت شخصی می‌رود رخ می‌دهد.»

پیش از این، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ابراز حمایت و همراهی مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا گفت: مردم عزتمند ایران به خوبی می دانند که اینگونه اظهارنظرهای ریاکارانه و مزورانه حاوی هیچگونه همدردی صادقانه و دلسوزانه ای نیست و اقدامات عده ای هرج و مرج طلب و تخریب‌گر مورد حمایت امثال ایشان به هیچ‌ وجه سنخیتی با روش و منش قاطبه مردم فهیم و بصیر ایران ندارد.

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۰:۰۲

پیش‌بینی بارش در اغلب مناطق کشور/ شدت برف در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا (دوشنبه و سه‌شنبه) سواحل شمالی، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های البزر، جنوب غرب، جنوب و بخش‌هایی از شمال غرب و غرب، بارش برف و باران و وزش باد خواهند داشت و بارش در مناطق جنوبی همراه با رعد و برق خواهد بود.

فریبا گودرزی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: امروز ( ۲۷ آبان) شدت بارش در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، نیمه غربی فارس، نیمه شرقی خوزستان، جنوب لرستان و شمال و مرکز خلیج فارس است.

وی ادامه داد: این وضعیت جوی، فردا (سه‌شنبه) در بوشهر، برخی نقاط فارس، مرکز خلیج فارس این وضعیت وجود دارد. آب‌گرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، احتمال رخداد سیلاب، لغرندگی جاده‌ها، مه آلوده بودن جاده‌های کوهستانی و کاهش دید در این مناطق خواهیم داشت.

گودرزی درباره وضعیت جوی تهران گفت: تهران امروز ابری و برخی ساعات بارش برف را خواهد داشت، از حوالی ظهر بارش برف در تهران تشدید می‌شود. این وضعیت جوی تا فردا صبح ادامه دارد و تا ظهر فردا شاهد بارش در پایتخت خواهیم بود و تا از حوالی ظهر فردا بارش‌ها به صورت پراکنده ادامه خواهد یافت. (جزئیات بیشتر)

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۰۹:۵۷

 پرداخت حمایت معیشتی به خانوارها از امشب آغاز می‌شود

مرحله نخست پرداخت مبالغ حمایت معیشتی به خانوارهای ایرانی امشب انجام می‌شود که براساس اعلام رئیس جمهوری سه مرحله ۲۰ میلیون نفری را شامل خواهد شد.

قرار است مبالغ حمایت معیشتی در سه مرحله واریز شود که مرحله نخست در ۲۷ آبان (امشب)، مرحله دوم در ۳۰ آبان (پنجشنبه) و مرحله سوم در ۲ آذر (شنبه) پرداخت می‌شود.

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: هر کدام از این مرحله ها از ۲۰ میلیون نفر حمایت معیشتی انجام می‌شود که در مجموع شامل ۶۰ میلیون نفر (۱۸ میلیون خانوار) خواهد شد.

کارگران، کارمندان، معلمان، روستاییان و عشایر، مستری بگیران، مددجویان کمیته امداد، مددجویان بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان و اقشار کم درآمد ازگروه‌هایی به حساب می آیند که بسته‌های حمایتی به آنها پرداخت می‌شود. (جزئیات بیشتر)

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @

نظر شما