شناسهٔ خبر: 36505660 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ترس الریان برای رویارویی با استقلال

فارس

یک نشریه قطری در گزارشی استقلال تهران را رقیب سختی برای الریان قطر معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، روز گذشته جدول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 از سوی رسانه های قطری و اماراتی اعلام شد. بنا به ادعای این رسانه ها سهمیه ایران 2+2 ماند.

اما مهدی تاج رئیس فدراسیون کشورمان پیش از این گفته بود بر اساس مصوبه کنفدراسیون آسیا،سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۱+۳ شد که برای فوتبال ایران بسیار مهم است.

با این حال با ادعای رسانه های قطری، استقلال در مرحله پلی آف با برنده دیدار تیم‌های الفیصلی اردن و الکویت کویت بازی می کند و در صورت پیروزی در این دیدار میهمان الریان قطر می شود. شهر خودرو نیز با برنده بازی بازی چنای سیتی هند و الرفع بحرین بازی می‌کند و برنده این دیدار هم به مصاف السیلیه قطر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

حریفان احتمالی استقلال و شهرخودرو در پلی آف لیگ قهرمانان

در این راستا نشریه «استاد الدوحه» در گزارشی به سختی مسیر الریان با حضور استقلال تهران پرداخت و مسیر السیلیه را با حضور شهر خودرو آسان توصیف کرد.

این نشریه نوشت: الریان مسیر سختی پیش رو دارد. چون دو تیم خوب الفصیلی اردن و الکویت کویت باید باهم بازی کند و برنده این دیدار با استقلال تهران بازی می کند. الریان ترس از این دارد که با استقلال رقیب شود اما در طرف دیگر السیلیه با توجه به حضور تیم های ناشناخته مسیر چندان سختی ندارد.

باید دید با توجه به خبرهایی که در رسانه های اماراتی و قطری درباره سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا منتشر شده واکنش فدراسیون فوتبال ایران چیست.

نظر شما