شناسهٔ خبر: 36504308 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تنها بازیکنی که در لیست مازاد کالدرون است

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس در این برهه از زمان تصمیم به اعلام لیست فروش ندارد چرا که اگر دست به چنین کاری بزند تیم دچار حاشیه خواهد شد،

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

در روز‌های اخیر خبری در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه ۵ بازیکن تیم پرسپولیس در لیست فروش قرار دارند و با فرارسیدن تعطیلات زمستانی باید اردوی تیم را ترک کنند، اما باشگاه پرسپولیس از کنار این خبر به راحتی گذشت و بر این باور بود خبری که صحت ندارد بهتر است درباره آن صحبت نکند.

اخبار ورزشی- یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس هم در این باره به خبرنگار ما گفت: «رابطه خوبی بین کالدرون و مدیر‌عامل تیم وجود دارد و حرفی در این باره به میان نیامده است. طبیعتاً اگر این خبر صحت داشت انصاری‌فرد به آن اشاره می‌کرد. کنار گذاشتن بازیکن از لیست تیم بنا بر هر دلیل در فوتبال حرفه‌ای مرسوم است همان‌طور که باشگاه به این نکته اشاره کرد که در تعطیلات زمستانی جونیور را کنار می‌گذارد و به جای او یک بازیکن خوب خارجی خواهد خرید. بنابراین اخباری که در این باره زمزمه می‌شود دور از واقعیت است و هنوز کالدرون لیستی به مدیر‌عامل باشگاه نداده است. از همه مهم‌تر نمی‌شود در این‌باره به طور پنهانی رفتار کرد. به این خاطر که همه چیز در آینده مشخص می‌شود.»

البته با توجه به هفته‌هایی که تا پایان بازی‌های نیم‌فصل نخست باقی مانده طبیعی است باشگاه پرسپولیس در این برهه از زمان تصمیم به اعلام لیست فروش نگیرد و اگر دست به چنین کاری بزند تیم دچار حاشیه خواهد شد، اما در نیم‌فصل این اختیار را دارد حتی در صورت عدم وجود جای خالی در لیست تیم شش بازیکن را کنار بگذارد و به جای آن‌ها بازیکن جدید به خدمت بگیرد. باید منتظر ماند و دید در تعطیلات زمستانی چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

نظر شما