شناسهٔ خبر: 36504023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

استاندار هرمزگان از همکاری مردم در اجرای طرح سهمیه سوخت قدر دانی کرد

 فریدون همتی یکشنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی هرمزگان افزود:خوشبختانه امنیت مناسب همچون گذشته با تلاش دستگاه های مسوول و همراهی و همکاری بسیار خوب

صاحب‌خبر -

 فریدون همتی یکشنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی هرمزگان افزود:خوشبختانه امنیت مناسب همچون گذشته با تلاش دستگاه های مسوول و همراهی و همکاری بسیار خوب اقشار مختلف مردم در همه شهرستان های هرمزگان برقرار است و مجموعه مدیریت استان با تلاش همه جانبه در حال اجرا و پیش بردن برنامه های توسعه استان می باشد.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید با کوشش بیشتر در راستای ارائه خدمات به مردم تلاش کنند و افزایش نظارت را در راستای خدمت رسانی مطلوب در دستور کار داشته باشند و با انجام مناسب وظایف خود و تلاش بیشتر، همواره قدردان همراهی های مردم بزرگوار باشند.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: دستگاه های مسوول در زمینه نظارت بر قیمت کالاها و خدمات هم با جدیت و نظارت و کنترل بیشتر، از افزایش قیمت کالاها و خدمات جلوگیری کنند.

همتی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح اصلاح قیمت و مدیریت مصرف سوخت در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تصمیم مسوولان کشور در راستای مصلحت کشور است و در این خصوص نیز با انجام کارشناسی های مختلف، منافع کلان مردم مورد توجه قرار گرفته است.

«اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴  آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت .

در برخی شهرها این اعتراض ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد.

 علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس جمهوری و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه از  شامگاه جمعه  تاکنون در اظهارنظرهایی جداگانه تأکید کرده‌اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است.

همچنین دولت با توجه به دغدغه‌هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی که از این مسیر به دست می‌آید در قالب یارانه‌ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون‌نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهمترین مسأله دولت در این اصلاح قیمت، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.

دولت تأکید کرده است که به سرعت سازوکار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می‌شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره‌مند خواهند شد.»

انتهای پیام

نظر شما