شناسهٔ خبر: 36503872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برخورد دستگاه قضایی خوزستان با متخلفان بازار

شهروندان هرگونه تخلف و احتکار کالا را به دستگاه قضایی خوزستان اطلاع دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز خوزستان، رئیس کل دادگستری خوزستان در گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان با بیان این مطلب افزود: دستگاه قضایی استان بشدت با افرادی که می خواهند با سوء استفاده از افزایش قیمت بنزین کالاها را احتکار ، کم فروشی یا با قیمت غیر قانونی انجام دهند بشدت برخورد می کند.

حجت الاسلام صادق مرادی ادامه داد: شهروندان می توانند تخلفات را به دادگستری های شهرستان ها و استان اطلاع دهند.

وی تاکید کرد : علاوه بر بازرسان تعزیرات حکومتی و اصناف و سازمان صمت ، بازرسانی که از خود مردم هستند بر بازار نظارت کرده و به دادگستری اطلاع رسانی می کنند.

رئیس کل دادگستری خوزستان همچنین  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص طرح مدیریت مصرف سوخت بیان کرد : اشراری که دست به ناامنی در جامعه می زنند اگر از عمل خود دست برندارند با اشد مجازات آنان برخورد می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان همچنین در این گفتگو گفت : در بازار سه حلقه تامین کالا ، بازرسی و نظارت و برخورد با متخلفان و ر سیدگی به پرونده ها وجود دارد که حلقه سوم رسیدگی و برخورد توسط تعزیرات حکومتی است.

بیرانوند افزود : افرادی که می خواهند به صورت غیر قانونی قیمت ها را به بهانه افزایش قیمت بنزین گرانتر بفروشند با آنها برخورد می شود.

وی ادامه داد : در اتحادیه های اصناف نیز تیم هایی بر صنف خود نظارت و با متخلفان برخورد می کنند.

ناصریان ، معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان گفت : 10 اتحادیه متاثر از افزایش قیمت بنزین هستند و با اتحادیه ها جلساتی برای وضعیت بازار و نظارت برگزار می شود.

وی افزود : تیم های از سازمان صمت و اصناف به همراه اداره کل تعزیرات در بازار نظارت و با متخلفان برخورد می شود.

نجفی ، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اهواز گفت : سهمیه های برای ناوگان شهری و بین شهری تخصیص داده شده است .

وی افزود : برای سهیمه سوخت سرویس های مدارس براساس پیمایشی که در سامانه سپند ثبت نام کردند و توسط آموزش و پرورش اعلام می شود مابه التفاوت هزینه به رانندگان پرداخت می شود.

نظر شما